ARA A PORTADA
-
-
-
VÍDEO | Les afectacions de les fortes pluges a Sabadell: talls de vies, equipaments tancats i afectacions al transport públic Marta Ordóñez | Marc Béjar Permanyer | Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Quan la vida et porta a ser cuidadora a casa: "No vull que pensi que és una càrrega per a mi. No ho és" Sergi Gonzàlez Reginaldo
La policia busca al culpable d'un incendi a la riera de Caldes
L'incendi s'ha originat a la riera de Caldes, al Parc de l'hostal de fum
- Dimarts assolellat, amb algun núvol
Publicat el 13 d’agost de 2018 a les 17:47
Actualitzat el 11 de gener de 2019 a les 20:22
La policia local de Polinyà i de Palau-Solità i Plegamans busca al culpable d'un incendi que presumptament hauria estat provocat. L'incendi s'ha originat a la riera de Caldes, a l'alçada de Palau, concretament al parc de l'Hostal de fum, i ha cremat mitja hectàrea.
El foc s'ha originat pels volts de les 3 de la tarda, i s'ha donat per controlat a les 3.43. Finalment els bombers han acabat la seva actuació a les 5 de la tarda, amb la participació d'un helicòpter, 5 vehicles de bombers i també amb la participació d'agents forestals. La policia segueix la seva cerca per trobar el culpable que ha originat l'incendi.
Notícies recomenades
-
Vallès
'Speed dating' obert als joves de Castellar: vint minuts cara a cara
-
Vallès
El Vallès, la comarca més colpejada pel temporal
-
Vallès
Castellar tindrà un nou aparcament gratuït provisional amb una seixantena de places
-
Vallès
Condol per la mort de Pau Dinarès, estudiant de la UAB i jugador del Club Egara
-
Vallès
La IEM Can Serra tindrà un ascensor
-
Vallès
Mor Salvador Juanpere, icònica figura de Castellar