ARA A PORTADA
-
Dues veïnes de Sabadell denuncien la Sareb: "Ens reclamen tres milions d'euros i em puc quedar sense pis" Marta Ordóñez
-
"No cliquis, no descarreguis, no truquis": què cal fer davant d'una ciberestafa, segons els Mossos? Jan Cañadell Puigmartí
-
-
-
Una mobilitat sostenible, però mantenint el pes de la indústria automobilística: "No per 'salvar' unes coses en 'matem' d’altres. Aquest és el gran repte" Manel Camps
Ana del Frago renuncia a encapçalar la llista del PSC a Barberà
- El temps: cap de setmana primaveral
Publicat el
15 de març de 2019 a
les 08:35
Actualitzat el
15 de març de 2019 a les
12:06
L’exalcaldessa de Barberà, Ana del Frago, ha renunciat a ser la cap de llista del PSC al municipi el pròxim 26 de maig. Fa un mes que del Frago està sent investigada per una presumpta actuació irregular en la gestió de l’emissora de ràdio municipal.
Segons ha anunciat la formació a través d’un comunicat, del Frago fa un “pas al costat, per no perjudicar el projecte col·lectiu dels socialistes a Barberà”. Al mateix text, els socialistes asseguren que la decisió ha sigut seva i l’ha pres després “de dies de reflexió personal”.
“Per a del Frago, la ciutat i l’interés dels veïns i les veïnes de Barberà està per sobre de personalismes i, sobretot, necessita d’algú al capdavant amb entusiasme i il·lusió per liderar la candidatura”, asseguren a la missiva.
Notícies recomenades
-
Vallès
La neteja dels carrers, entre cella i cella: "L'incivisme el paguem tots"
-
Vallès
FOTOS | Gran desplegament dels Bombers per un incendi forestal a Castellar del Vallès
-
Vallès
Un operari del sector de la construcció, ferit en caure d'un pis mentre treballava
-
Vallès
Més mà dura contra els empadronaments fraudulents a Sant Cugat
-
Vallès
Vandalisme contra les marquesines
-
Vallès
"La nova llei segresta el fruit de l'estalvi de tota una vida"