ARA A PORTADA
-
50 anys explicant la ciutat FOTOS | 50 anys amb el comerç de Sabadell: la metamorfosi comercial i urbanística de la ciutat Marta Ordóñez
-
Cultura i oci VÍDEO | Sergio Dalma i l'Escolania de Montserrat canten el Virolai i 'Em dones força' al papa Lleó XIV Redacció
-
-
Sabadell El bisbe de Terrassa, Salvador Cristau: "La visita del Papa ja és un missatge de pau i esperança" Arnau Fort
- El temps: cap de setmana primaveral
Publicat el
15 de març de 2019 a
les 08:35
Actualitzat el
15 de març de 2019 a les
12:06
L’exalcaldessa de Barberà, Ana del Frago, ha renunciat a ser la cap de llista del PSC al municipi el pròxim 26 de maig. Fa un mes que del Frago està sent investigada per una presumpta actuació irregular en la gestió de l’emissora de ràdio municipal.
Segons ha anunciat la formació a través d’un comunicat, del Frago fa un “pas al costat, per no perjudicar el projecte col·lectiu dels socialistes a Barberà”. Al mateix text, els socialistes asseguren que la decisió ha sigut seva i l’ha pres després “de dies de reflexió personal”.
“Per a del Frago, la ciutat i l’interés dels veïns i les veïnes de Barberà està per sobre de personalismes i, sobretot, necessita d’algú al capdavant amb entusiasme i il·lusió per liderar la candidatura”, asseguren a la missiva.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Noèlia Blampain, l'activista que trenca tòpics sobre els joves amb la seva lluita per l'emergència climàtica
-
Vallès
Malestar pels talls elèctrics en ple centre de Montcada i Reixac
-
Vallès
Camí del milió d'habitants: quins reptes implica el creixement demogràfic al Vallès Occidental?
-
Vallès
Més queixes pel desplegament dels autobusos: Palau-solità reclama millores urgents en l'e9
-
Vallès
Com serà el nou Consultori Local de Sant Llorenç Savall?
-
Vallès
VÍDEO | Denunciat un conductor de patinet per circular per la C-58 en sentit contrari