ARA A PORTADA
-
Els metges es planten: “Creus que puc diagnosticar després de 15 hores fent informes, a les tres de la matinada?" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
El millor moment per conèixer de ben a prop els personatges de 'Somriu al Nadal' durant aquestes festes Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta Redacció
La UAB i el Personal Docent i Investigador arriben a un preacord sobre l'EPIF
- El temps: Sol interromput
Publicat el 04 de juny de 2019 a les 15:37
Actualitzat el 04 de juny de 2019 a les 22:17
La Universitat Autònoma de Barcelona i el Personal Docent i Investigador han arribat a un preacord sobre l’aplicació de l’Estatut del Personal Investigador en Formació (EPIF). Segons ha explicat el Col·lectiu Doctorands en Lluita, la universitat s’ha compromès a aplicar l’augment retributiu dels sous que es contemplava a l’EPIF, i a prorrogar els contractes inferiors a 4 anys.
El reial decret 103/2019 – l’EPIF- suposa en primer lloc, la pujada progressiva dels sous del personal predoctoral en 16.127 euros anuals pels dos primers anys, 17.279 pel tercer i 21.533 pel quart any. També la possibilitat de prorrogar els contractes inferiors a quatre anys, i la voluntarietat de la docència, entre d’altres.
“La universitat aplicarà l’increment retributiu entre les nòmines de setembre i octubre amb caràcter retroactiu des del 16 de març – dia posterior a l’aprovació de l’EPIF-“, explicava Alejandro Ramos, membre del Col·lectiu Doctorands en Lluita. Sobre les pròrrogues, la UAB s’ha compromès a prorrogar fins a 4 anys tots els contractes “vigents des de l’entrada en vigor del decret” i si no s’havia dipositat la tesi abans del preacord.
https://twitter.com/CGT_UAB/status/1135825380726792192
Notícies recomenades
-
Vallès
Cinc plans de Nadal per fer aquest cap de setmana al Vallès
-
Vallès
L'últim 'truc' inèdit d'El Mago Pop: reviure un clàssic català
-
Vallès
Troben dos senglars morts entre Sabadell i Castellar
-
Vallès
Roben quaranta pernils i altres embotits d'una parada del Mercat Municipal de Badia
-
Vallès
Desarticulen un grup criminal d'origen serbi dedicat al cultiu de marihuana
-
Vallès
Treballadors municipals de Sant Quirze reclamen actualitzar el conveni col·lectiu