ARA A PORTADA
Una llançadora d’oportunitats per a persones a l’atur
- Temps ennuvolat aquest dimecres (amb algun plugim)
Publicat el 04 d’octubre de 2019 a les 19:11
Badia del Vallès està cercant 20 persones a l’atur per participar en la llançadora d’ocupació. Aquest projecte ha nascut gràcies al conveni entre l’ajuntament i la Fundació Santa Maria la Real, impulsora d’aquest programa d’orientació laboral en el qual ja han participat més de 12.000 persones de tota Espanya i que ha aconseguit un 60% d’inserció laboral. El municipi compta amb una subvenció de la Diputació de Barcelona per valor de 26.000 euros per tirar endavant aquest projecte.
“No els donarem feina, els ajudarem a buscar-la en el nou paradigma laboral, que és molt diferent al de fa uns anys enrere”, explica Soraya de las Sías, responsable de comunicació de la Fundació. Els participants en la llançadora aprendran a millorar el seu currículum, també faran tallers d’autoconeixement i intel·ligència emocional per aprendre a fer un pla de recerca de feina i enfocar el seu objectiu; simulacions d’entrevistes de treball i processos de selecció grupal.
A més, aprendran noves tècniques de comunicació, màrqueting i marca personal. “Si el mercat laboral canvia, les necessitats de les empreses també ho fan, les necessitats de les persones desocupades també. S’ha de canviar l’orientació”, assegura De las Sías.
Notícies recomenades
-
Vallès
La Bela i la Tana ja patrullen a Barberà: "No se'ls escapa res!"
-
Vallès
Marxa enrere a Sant Cugat: la taxa de residus es congela i no augmentarà un 26%
-
Vallès
Un any de rècord a l'Auditori Miquel Pont: gairebé una proposta al dia i més de 45.000 espectadors
-
Vallès
Condemnen l'agressió a una docent d'un institut de Palau-solità
-
Vallès
Qüestió de confiança a Sentmenat pel "no" als pressupostos del 2026
-
Vallès
Un accident múltiple obliga a tallar un carril de l'AP-7