ARA A PORTADA
Revocades les mesures cautelars imposades al jove santcugatenc detingut el 18-O
- Tapes tradicionals amb un toc molt personal
Publicat el
10 de desembre de 2019 a
les 12:50
Actualitzat el
10 de desembre de 2019 a les
13:57
L’Audiència Provincial de Barcelona ha revocat les mesures imposades contra el jove santcugatenc detingut durant la manifestació a Via Laietana del 18 d’octubre, acusat de desordres públics i atemptat contra l'autoritat. Ho ha anunciat Alerta Solidària a les xarxes socials, l’organització que ofereix suport legal i jurídic al menor d’edat.
Les mesures consistien en la llibertat vigilada i l'ordre d'allunyament a més de 200 metres de la Jefatura de la Policia Nacional.
Alerta Solidària ja va interposar una querella a vuit dels policies que van participar en la detenció. Per un delicte contra les garanties constitucionals, un de lesions lleus, un contra la integritat moral i un de tortures.
https://www.diaridesabadell.com/2019/11/05/alerta-solidaria-es-querella-contra-8-policies-per-maltractaments-a-un-detingut-de-sant-cugat-el-18-o/
Notícies recomenades
-
Vallès
Quin és el millor model de recollida de residus?
-
Vallès
Un servei propi de vigilància i seguretat als Ferrocarrils de la Generalitat
-
Vallès
Comencen les obres per construir el nou edifici de l’estació de Montcada-Bifurcació
-
Vallès
Nous sensors per mesurar els components de les males olors
-
Vallès
Treballs per renaturalitzar el parc del Bosc de Volpelleres
-
Vallès
Reobre el tram de la línia R4 de Rodalies tallat per l'accident de Gelida