ARA A PORTADA
Revocades les mesures cautelars imposades al jove santcugatenc detingut el 18-O
- Tapes tradicionals amb un toc molt personal
Publicat el
10 de desembre de 2019 a
les 12:50
Actualitzat el
10 de desembre de 2019 a les
13:57
L’Audiència Provincial de Barcelona ha revocat les mesures imposades contra el jove santcugatenc detingut durant la manifestació a Via Laietana del 18 d’octubre, acusat de desordres públics i atemptat contra l'autoritat. Ho ha anunciat Alerta Solidària a les xarxes socials, l’organització que ofereix suport legal i jurídic al menor d’edat.
Les mesures consistien en la llibertat vigilada i l'ordre d'allunyament a més de 200 metres de la Jefatura de la Policia Nacional.
Alerta Solidària ja va interposar una querella a vuit dels policies que van participar en la detenció. Per un delicte contra les garanties constitucionals, un de lesions lleus, un contra la integritat moral i un de tortures.
https://www.diaridesabadell.com/2019/11/05/alerta-solidaria-es-querella-contra-8-policies-per-maltractaments-a-un-detingut-de-sant-cugat-el-18-o/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
FOTOS | Ensurt per l'esfondrament d'un sostre a Castellar
-
Vallès
Enxampats tres lladres amb rellotges, joies i diners sostrets de cases
-
Vallès
Paralitzat el rodatge d'una pel·lícula de Russell Crowe per la pesta porcina africana
-
Vallès
La 'vetllada' que situa Badia com a capital de la boxa
-
Vallès
Badia reclama la residència de gent gran amb un acte reivindicatiu
-
Vallès
Ser universitari per un dia i amb només 12 anys: "D'aquí a un temps tornaré per fer Medicina!"