"Polinyà contra les agressions sexistes", és un altre dels nou senyals de Polinyà / CEDIDA[/caption]
ARA A PORTADA
-
Cultura i oci La gala Sabadell Aixeca el Teló avança les històries que ens robaran el cor Guillem Plans Roca
-
Sabadell La Caserna torna a ser de Sabadell i es convertirà en les consultes externes del Taulí Albert Acín Serra
-
Sabadell Posen la primera pedra: l’Artèxtil comença la transformació per convertir-se en el nou Campus Sanitari de la UAB a Sabadell Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell Rècord de matriculacions a l'FP, però amb el repte d'ajustar l'oferta a la demanda: què busquen les empreses? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell FOTOS | Així funciona el nou Ribot i Serra: s'especialitza en Formació Professional i deixa d'oferir ESO i batxillerat Sergi Gonzàlez Reginaldo
- Senyals de trànsit en contra de la violència masclista a Polinyà
Publicat el
06 de març de 2020 a
les 14:09
Actualitzat el
06 de març de 2020 a les
14:14
“STOP violència de gènere”, ja es pot llegir circulant en cotxe per Polinyà. El municipi, amb motiu del Dia Internacional de les Dones, ha instal·lat nou senyals verticals amb lemes contra la violència masclista i a favor de la igualtat entre dones i homes. "Es tracta d’una acció de sensibilització per conscienciar d’un problema social que afecta tothom", ha apuntat el consistori.
Algunes de les plaques s’han col·locat a prop dels centres escolars i, dues més, als accessos del municipi. D’aquesta manera, "es marca l’entrada a un municipi que no accepta cap mena d’agressió masclista". Els altres missatges escollits per a aquesta acció d’igualtat són: “Aquí es treballa per la igualtat”, “Lliure de violència de gènere” i “Polinyà contra les agressions sexistes”.
Els senyals es van instal·lar dijous al passeig de Sanllehy – a prop de l’escola Pere Calders –, al carrer d’Ernest Lluch amb l’avinguda de Lluis Companys– molt a prop de l’entrada a l’escola Roser Capdevila –, al camí de la Bòbila, a la rambla de Rafael Casanova, a l’avinguda de Sentmenat, a la plaça Barcelona, a la carretera del Ramal i a les entrades del municipi (a la C-155 i a la B-142z a la cruïlla amb Pablo Picasso).
[caption id="attachment_131924" align="aligncenter" width="1000"]
"Polinyà contra les agressions sexistes", és un altre dels nou senyals de Polinyà / CEDIDA[/caption]
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
"Polinyà contra les agressions sexistes", és un altre dels nou senyals de Polinyà / CEDIDA[/caption]
Notícies recomenades
-
Vallès
Nou retard en la reobertura del teatre de la Unió de Sant Cugat
-
Vallès
Agents de paisà per reforçar el control dels gossos deslligats i la recollida d'excrements a Barberà
-
Vallès
Cop contra les irregularitats en establiments comercials i tallers de Cerdanyola
-
Vallès
La formació i la sensibilització, clau per combatre la sinistralitat de motoristes: "Una moto no és una joguina"
-
Vallès
Què puc fer aquest cap de setmana als municipis del Vallès?
-
Vallès
L'Escola La Mirada ja disposa de la nova cuina en un local provisional