ARA A PORTADA
Un jutge ordena a l'Ajuntament de Sant Cugat retirar la pancarta de suport als presos
- Cinc accidents entre cotxes i motocicletes en un dia, un dels quals amb desenllaç mortal
Publicat el
12 de novembre de 2020 a
les 14:52
Actualitzat el
12 de novembre de 2020 a les
17:42
El jutjat contenciós administratiu número 10 de Barcelona ordena a Sant Cugat del Vallès retirar "immediatament" el llaç groc i la pancarta amb la inscripció 'Llibertat Presos Polítics' de la façana de l'Ajuntament.
El grup municipal de Ciutadans ho va denunciar el 2018 perquè entenia que aquests elements "vulneren el principi de neutralitat" de l'administració. El jutge entén que la pancarta i el llaç expressen el suport a una determinada ideologia política i retreu que l'Ajuntament utilitzi l'edifici municipal per fer "reivindicacions partidistes".
La sentència no és ferma i ara l'Ajuntament té quinze dies per recórrer al Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC).
Notícies recomenades
-
Vallès
Exigeixen a les companyies de subministraments que millorin el servei a les urbanitzacions de Castellar
-
Vallès
L’Ajuntament de Sant Cugat dona suport a l’escola Pins del Vallès arran d'un vídeo de l'extrema dreta contra el projecte educatiu
-
Vallès
Més vigilància als carrers de Badia
-
Vallès
Denúncies per drogues, conduir sense carnet i altres delictes en controls a Barberà
-
Vallès
Alex Rodés, l'artista de tretze anys que somia a ballar a la Royal Ballet de Londres
-
Vallès
La UAB, la primera universitat catalana amb un mercat de pagès setmanal: "Carbassó no, que no és època!"