ARA A PORTADA
Mor un motorista en un xoc amb dos turismes a la C-58 a Sant Quirze del Vallès

- Faules: teatre de titelles a Sabadell
Publicat el 26 de febrer de 2021 a les 10:30
Actualitzat el 26 de febrer de 2021 a les 12:38
Un motorista va morir aquest dijous a la nit en un accident a la C-58 a Sant Quirze del Vallès (Vallès Occidental), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT).
L'accident va tenir lloc a les 21.51 h al punt quilomètric 13,1 de la citada via. Per causes que s'estan investigant, es va produir un xoc entre una motocicleta i dos turismes i a conseqüència va morir el motorista, D.Z.S., de 36 anys i veí de Barberà del Vallès. Dues persones més van resultar ferides menys greument i van rebre l'alta in situ. Amb aquesta són 10 les víctimes en accidents a les carreteres catalanes des d'inicis d'any.
La carretera va estar totalment tallada en direcció Barcelona fins a les 23.15 h, quan es va obrir un carril. La circulació es va acabar normalitzant a les 00.13 h d'aquest divendres.
Arran de la incidència, es van activar tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, cinc dotacions de Bombers de la Generalitat i cinc ambulàncies i el servei de suport psicològic del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Notícies recomenades
-
Vallès Ajornen al novembre la prova d'alertes a mòbils
-
Vallès Onada de solidaritat vallesana per la Flotilla
-
Vallès Flequers, pagesos i pastors per un dia: vols saber l'origen del que menges?
-
Vallès Castellar-Terrassa, una connexió inexistent: "Trigo més d'una hora a fer deu quilòmetres"
-
Vallès L'agenda del cap de setmana als municipis del Vallès
-
Vallès Els avis escalfen motors per una nova edició de les Resiolimpíades