ARA A PORTADA
-
Crisi a ERC Sabadell: el seu líder, Gabriel Fernàndez, trenca el carnet del partit Albert Acín Serra
-
Primer dia de la zona de baixes emissions: "Està bé perquè hi hagi menys contaminació" Aleix Pujadas Carreras
-
Presentat l'estudi que busca millorar Can Puiggener: "És un barri que aporta molt valor a Sabadell" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Començar el curs ja sense vetlladora: "És molt feixuc i sap greu, però ja ens hem acostumat" Sergi Gonzàlez Reginaldo
Gairebé 5.000 trucades al Vallès Occidental per episodis meteorològics
El servei de teleassistència de la Diputació de Barcelona ha registrat 4.870 trucades a la comarca

- Bustos torna a estar en règim tancat a la presó després de perdre el tercer grau
Publicat el 22 d’agost de 2022 a les 16:55
El servei Local de teleassistència de la Diputació de Barcelona va activar el passat 1 de juny, i dins del programa Parlem de..., el protocol i la campanya "Consells per fer front a la calor", que es porta a terme durant tot l'estiu. Durant aquest agost, a més de la calor, les trucades també s'han fet pels ruixats i tempestes dels darrers dies.
En total, la primera quinzena d'agost s'han dut a terme 4.677 trucades motivades per temperatures extremes o fenòmens meteorològics adversos. En el període que va de l'1 de juny fins al 15 d'agost s'han fet 18.521 trucades en el marc del programa preventiu Parlem de.... D'aquestes trucades, 4.870 s'han fet al Vallès Occidental, la comarca on més se n'han registrat.
Notícies recomenades
-
Vallès Compte enrere: a la recerca d'empreses per la retirada de l'amiant a Badia
-
Vallès Talls d'aigua per les obres de millora de la xarxa d’abastament a Sant Quirze
-
Vallès Primer pas per la construcció i explotació de la planta de biometanització de Can Barba
-
Vallès Arrenca la transformació de l’Hotel d’Entitats de Can Sant Joan
-
Vallès Més de 150 intervencions dels Bombers al Vallès Occidental pel temporal de dissabte
-
Vallès El Grup Pessebrista de Castellar rep la Medalla de la Vila en el seu 75è aniversari