ARA A PORTADA
-
Sabadell "No hi havia temps": què diuen alumnes i docents sobre el 4,2 de Matemàtiques a la Selectivitat? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell VÍDEO | Així és la Martina Gutiérrez, que ha tret la millor nota de la Selectivitat de Sabadell: "Em va trucar la consellera" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell Sabadell serà un dels punts de recollida de material humanitari per a Veneçuela: "No hi ha material, els bombers treballen amb les ungles" Marta Ordóñez
-
Sabadell El Centre i la Creu de Barberà, barris preferits dels sabadellencs per a viure-hi Marta Ordóñez
-
Esports Pau Morilla-Giner: "Conceptualment estem preparats per a la Lliga Hypermotion, però encara no tenim les mans i els cervells necessaris" Marc Segarra Rodríguez
Rescaten els cossos de dos excursionistes de Rubí morts quan feien el cim del Carlit
Vallès
L'Ajuntament vallesà decreta tres dies de dol per la mort dels dos veïns
- L'OAR Gràcia Sabadell fa oficial la renovació dels tècnics dels equips sèniors
Publicat el
04 d’abril de 2023 a
les 12:43
Actualitzat el
04 d’abril de 2023 a les
17:00
Les autoritats franceses han rescatat els cossos de dos excursionistes veïns de Rubí morts quan intentaven accedir al cim del Carlit, als Pirineus Orientals, al nord-oest de Font-Romeu. Els serveis d'emergència els buscaven des de dissabte, quan es van perdre en una tempesta de neu. Els cossos han estat localitzats a primera hora del vespre d'aquest dilluns a l'est del pic, de 2.921 metres d'altitud, segons ha informat l'Agència France Presse. Els dos excursionistes, de 54 i 56 anys, no van aconseguir arribar al refugi i van passar la nit al ras, amb temperatures inferiors als 25 graus sota zero. Diumenge al matí van aconseguir avisar els serveis d'emergència, però no van poder donar la localització.
Les males condicions climatològiques, amb ratxes de vent superiors als 100 quilòmetres per hora, han complicat la feina dels equips d'emergència fins a aquest dilluns, quan a la tarda un helicòpter va aconseguir sobrevolar la zona i detectar els dos cossos.
L'alcaldessa de Rubí, Anna María Martínez, ha decretat tres dies de dol a la ciutat pels dos veïns morts. Des d'aquest dimarts a les 9.00 h i fins dijous a la mitjanit s'han suspès els actes oficials i s'han col·locat les banderes a mig pal, segons detalla el decret d'Alcaldia.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Recta final per a l'obertura d'un dels nous supermercats de Badia
-
Vallès
Un milió d'euros per recuperar la titularitat de l’antic mercat municipal
-
Vallès
El dia que Plató va evitar el 10 a la 'sele': "No m'esperava aquest 9,8"
-
Vallès
La contribució d'Els Ruckers a impulsar el futur de joves del Vallès Occidental
-
Vallès
The Tyets, Ginestà o Fetus en un cap de setmana ple de festa al Vallès
-
Vallès Dos vehicles i un arbre, afectats per l'incendi de sis contenidors a Castellar del Vallès