ARA A PORTADA
-
Esports El CE Sabadell es queda sense gol i empata a zero davant del Castellón Marc Segarra Rodríguez
-
Sabadell La zona blava ja torna a ser de pagament a Sabadell: "S'ha fet curt!" Jan Cañadell Puigmartí
-
Vallès FGC recupera el recorregut sencer a la línia Barcelona–Vallès després de les obres per renovar la via M. B.
-
-
Cultura i oci Els Saballuts reprenen els assajos amb el repte de recuperar els folres i fer un pas endavant León Guerrero
El Data Center més gran de Catalunya serà al Parc de l’Alba de Cerdanyola
Vallès
La multinacional americana invertirà uns 300 milions d’euros per desenvolupar el projecte
- Retencions a les principals vies vallesanes
Publicat el
11 d’abril de 2023 a
les 15:43
El promotor d’espais logístics Panattoni construirà al Parc de l’Alba de Cerdanyola del Vallès el Centre de processament de dades (CPD) més gran de Catalunya amb una potència instal·lada de 42 MW. La multinacional nord-americana s’instal·larà en uns terrenys de 68.000 m2 situats a l’avinguda de la Ciència pels que pagarà 30,6 milions d’euros. La inversió total estimada per al desenvolupament del projecte serà de 300 milions d’euros.
La seva primera fase, que començarà a construir-se a finals de 2023, tindrà una superfície d’uns 42.000 m2. El disseny i construcció del centre anirà a càrrec de Quark i l’operador es triarà en un procés ordenat que es posarà en marxa aquest abril.
Els terrenys adquirits per Panattoni estan situats al llarg de l’Avinguda de la Ciència, a 20 minuts de Barcelona, on ja hi ha ubicades empreses com Natura Bissé, Stradivarius, Sener, i La Caixa, entre d’altres. Tenen accés directe a l’autopista AP-7 i estan a tocar d’edificis i equipaments destinats a la recerca i la innovació com el Sincrotró Alba i el Parc Científic i Tecnològic i la UAB.
https://www.diaridesabadell.com/2022/07/26/parc-alba-cerdanyola-comercialitzacio-parceles/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Rescaten un escurçó ibèric atrapat al Parc Natural de Sant Llorenç
-
Vallès
El Vallès Occidental, la comarca amb més avisos al 112 per la calamarsada d'aquest dijous
-
Vallès
Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina
-
Vallès
Neguit pels repetits talls elèctrics a Castellar
-
Vallès
Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF
-
Vallès
L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra?