ARA A PORTADA
-
Sabadell és la ciutat catalana amb més espectadors d'Els Pastorets: “Són tan importants com el tió!” Guillem Plans Roca
-
FOTOS | Els Mossos i la Guàrdia Civil escorcollen l'IRTA-CReSa pel brot de pesta porcina africana Marc Béjar Permanyer
-
-
-
“Ningú pensava que jo avui podria estar treballant”: reivindicar un accés a la feina lliure de prejudicis Sergi Gonzàlez Reginaldo
Un detingut en un desallotjament d'uns horts ocupats a Sant Cugat
Una desena de persones han estat identificades durant la intervenció
- Les notícies més destacades d'aquest divendres 21 d'abril del 2023 a Sabadell
Publicat el 20 d’abril de 2023 a les 16:58
Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest dijous un home per atemptat contra un agent de l’autoritat durant el desallotjament de l’Horta Alliberada, un espai de conreus ocupats situat a Sant Cugat del Vallès. És la tercera vegada en set mesos que el jutge ordena el desallotjament de la finca, d’una hectàrea d’extensió, però mai s’havia arribat a executar.
Els terrenys són de CaixaBank i fa tres anys que diverses entitats van entrar-hi per posar en marxa el projecte d’autogestió comunitària Horta Alliberada per conrear aliments. A banda de detenir una persona, els Mossos d’Esquadra han identificat una desena de persones, segons informen fonts policials. Hi ha hagut quatre activistes que han intentat impedir el desallotjament enfilant-se a una grua.
Notícies recomenades
-
Vallès
Els Túnels de Vallvidrera, sota el control de Florentino Pérez
-
Vallès
Demanen 30 anys per un monitor acusat de diversos abusos en una escola de Castellar
-
Vallès
Comença la reparació d’un tram de la volta del Rec Comtal
-
Vallès
Un homenatge a Pere Joan Ventura amb El Gran Wyoming i Georgina Cisquella com a mestres de cerimònies
-
Vallès
Fira de Santa Llúcia amb tió i ambaixador reial a Sant Llorenç
-
Vallès
La festa de la simbomba ja ressona a Badia