ARA A PORTADA
-
Sabadell "No hi havia temps": què diuen alumnes i docents sobre el 4,2 de Matemàtiques a la Selectivitat? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell VÍDEO | Així és la Martina Gutiérrez, que ha tret la millor nota de la Selectivitat de Sabadell: "Em va trucar la consellera" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell Sabadell recull material humanitari per a Veneçuela: "No hi ha material, els bombers treballen amb les ungles" Marta Ordóñez
-
Sabadell El Centre i la Creu de Barberà, barris preferits dels sabadellencs per a viure-hi Marta Ordóñez
-
Esports Pau Morilla-Giner: "Conceptualment estem preparats per a la Lliga Hypermotion, però encara no tenim les mans i els cervells necessaris" Marc Segarra Rodríguez
Gairebé 8 milions als ajuntaments vallesans per tancar el 2023 sense dèficit
Vallès
Sabadell rebrà pràcticament 2 milions del nou fons de la Diputació de Barcelona
- Nova prova de sirenes per risc químic al Vallès Occidental
Publicat el
10 de novembre de 2023 a
les 10:53
Actualitzat el
10 de novembre de 2023 a les
14:02
La Diputació de Barcelona va aprovar dijous la distribució d'un nou fons extraordinari de 75 milions d’euros destinat als ajuntaments i a les Entitats Municipals Descentralitzades (EMD) de la província. L'ajut està dividit en dues fases. La primera, dotada amb 50 milions d’euros, es pagarà durant el mes de desembre i permetrà que les corporacions municipals puguin tancar l’any i els seus exercicis pressupostaris sense dèficit; mentre que la segona, dotada amb 25 milions d’euros, es destinarà als governs locals el 2024 per tal que puguin començar l’any amb la liquiditat necessària.
En un comunicat, l'ens detalla que la distribució dels ajuts s’ha fet d’acord amb criteris públics, objectius i acotats seguint la línia d’altres ajuts semblants atorgats, com una assignació mínima a cada ajuntament, el nombre d’habitants, la desocupació o l’extensió territorial del municipi. La Diputació destaca a més que la partida econòmica referma el seu paper a l’hora de treballar per tal que cap municipi hagi de fer un pas enrere en la prestació de serveis públics de qualitat.
Dels 75 milions, els governs locals del Vallès Occidental rebran un total d'11,82 milions d’euros. D'aquests, més de 7.800.000 es corresponen a la primera entrega, mentre que gairebé 4 milions quedaran reservats per a l'entrada d'any. Per municipis, Terrassa és qui rebrà el muntant, amb més de 2 milions. Pel que fa a Sabadell, la xifra és lleugerament inferior, amb una partida total de 1.966.928,43 en les dues entregues.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Detingut pel robatori d'aires condicionats en plena onada de calor
-
Vallès
Recta final per a l'obertura d'un dels nous supermercats de Badia
-
Vallès
Un milió d'euros per recuperar la titularitat de l’antic mercat municipal
-
Vallès
El dia que Plató va evitar el 10 a la 'sele': "No m'esperava aquest 9,8"
-
Vallès
La contribució d'Els Ruckers a impulsar el futur de joves del Vallès Occidental
-
Vallès
The Tyets, Ginestà o Fetus en un cap de setmana ple de festa al Vallès