ARA A PORTADA
Detingut per abusar sexualment de dos familiars quan tenien entre un i sis anys
L’arrest, a Barberà, és fruit d’una causa iniciada per l’Oficina d’Investigació del Departament de Seguretat Nacional dels Estats Units
- Resolta la incidència que afectava l'app de la T-Mobilitat
Publicat el
27 de novembre de 2023 a
les 10:03
La Guàrdia Civil ha detingut a Barberà del Vallès un home de 52 anys acusat d’agredir sexualment dos infants familiars des que tenien un any i fins que en van complir sis. L’arrest és fruit d’una causa iniciada per l’Oficina d’Investigació del Departament de Seguretat Nacional dels Estats Units, que va informar la Guàrdia Civil sobre l’activitat a la xarxa d’un presumpte productor de pornografia infantil que actuava a la demarcació de Barcelona.
El cos espanyol el va identificar i va registrar el seu domicili, on van trobar una gran quantitat de material pedòfil. Entre altres, hi havia gravacions de l’home agredint sexualment els dos infants durant cinc anys. El material el distribuïa a xarxes socials i canals d’intercanvi d’arxius.
Notícies recomenades
-
Vallès
Adeu a l'estimat “Pepet de ca les Burres”
-
Vallès
Objectiu: energies renovables al cent per cent del sostre dels equipaments municipals
-
Vallès
Gairebé 400 quilos de residus recollits en un dia als entorns de Castellar
-
Vallès
Primers moviments pel nou CAP de Cerdanyola
-
Vallès
Suu desembarca amb 'A solas' al TMC
-
Vallès
Un cotxe acaba a les vies de tren i obliga a tallar la circulació als FGC