ARA A PORTADA
El Monestir de Sant Cugat, entre les seus de Manifesta 15
La biennal se celebrarà del 8 de setembre al 24 de novembre del 2024

- Saps on és l'antiga casa del Diari de Sabadell?
Publicat el 26 de desembre de 2023 a les 10:08
Les Tres Xemeneies, el Monestir de Sant Cugat i la Casa Gomis seran algunes de les seus principals de la biennal Manifesta 15, que tindrà com a nucli l’antiga editorial Gustavo Gili de Barcelona. La biennal Manifesta 15, que se celebrarà del 8 de setembre al 24 de novembre del 2024, aborda certs temes crítics globals des del punt de vista d’una ciutat o regió europea amfitriona que, en el cas d’aquesta edició, és Barcelona i les onze ciutats metropolitanes.
Els temes principals seran ‘Imaginant futurs’, ‘Cuidar i ser cuidats’ i ‘Equilibrant conflictes’. El programa de la biennal a cadascuna de les ciutats metropolitanes inclourà intervencions, exposicions i projectes en llocs emblemàtics proposats pel representant artístic local.
El Monestir de Sant Cugat, símbol històric d’espiritualitat i reflexió, serà la seu principal del tema ‘Cuidar i ser cuidats’.
Notícies recomenades
-
Vallès Quants vallesans han deixat de fumar en l'últim any?
-
Vallès VÍDEO | Tallen un carril a la C-58 per l'aparatós incendi d'un camió
-
Vallès Caos a la xarxa viària vallesana per diverses incidències aquest dimecres
-
Vallès Més d'un centenar de pisos socials nous per a gent jove a Sant Cugat
-
Vallès Detinguts dos lladres per assaltar un pis a Sant Cugat
-
Vallès La CCQC reclama modificar el Pla de Mobilitat del Vallès per prioritzar actuacions pro transport públic