ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
Baixen (-26%) els robatoris amb violència o intimidació a Sant Cugat
La ciutat té una ràtio delinqüencial molt per sota de la mitjana catalana
- Toni Herrero: "Óscar Cano ens ha donat força, energia i motivació"
Publicat el 17 de gener de 2024 a les 15:34
El 2023 s'ha tancat a Sant Cugat del Vallès amb un descens del 26% dels robatoris amb violència o intimidació, passant de 169 casos el 2022 a 125 al llarg del darrer any. Ho constaten les dades presentades aquest dimecres durant la Junta Local de Seguretat de la ciutat, amb el conseller d’Interior, Joan Ignasi Elena.
Durant el darrer any també han baixat un 22% els accidents de trànsit, mentre que han pujat un 5,9% els delictes contra el patrimoni. Pel que fa als furts, s’han reduït un 3,3%: el 2022 en van ser 1.677 i el 2023 se’n van registrar 1.621. Per contra, els robatoris amb força a domicilis han pujat un 4% i els delictes contra les persones, un 6,1%.
Segons les dades presentades a la Junta Local de Seguretat, les agressions i abusos sexuals han baixat un 6,1% i els casos de maltractament en l’àmbit de la llar han descendit un 20,6%. Pel que fa a les ocupacions d’immobles, n’hi ha hagut un 20,8% menys.
Elena ha destacat que Sant Cugat té una ràtio delinqüencial de 56,3 fets per cada 1.000 habitants, una xifra molt per sota de la mitjana catalana, situada en 78,1 fets.
Notícies recomenades
-
Vallès
Detingut un home per sis robatoris amb força a l'interior de domicilis de diversos municipis del Vallès
-
Vallès
Un jove amb arrels a Sant Cugat del Vallès, entre les víctimes del tràgic incendi de Cap d’Any a Suïssa
-
Vallès Desenes de veïns desallotjats per un incendi a l'interior d'un pàrquing de Sant Llorenç Savall
-
Vallès
Mor l'acompanyant d'una motocicleta en un accident a l'AP-7 a Castellbisbal
-
Vallès
El Vallès Occidental, la comarca amb més morts a les carreteres catalanes el 2025
-
Vallès
Reforcen la presència policial a l’AP-7 contra els robatoris