Per altra banda, un problema a l'estació de Sitges (Garraf) ha causat retards de fins a 20 minuts a les línies R2 Sud, R13, R14, R15, R16 i R17. Segons han informat fonts de Renfe, s'ha hagut de circular per via única entre Sitges i Vilanova i la Geltrú durant més de mitja hora. Poc abans de les vuit del matí tècnics d'Adif han resolt la situació i els combois han començat a recuperar els seus horaris habituals.Per incidència entre les estacions de Montcada Bifurcació i Cerdanyola així com entre Sant Vicenç de Calders i Vendrell es poden produir demores que poden arribar als 15 minuts. Tècnics d'Adif estan treballant en la resolució de la incidència.
— R4 Rodalies ???? (@rod4cat) January 23, 2024
ARA A PORTADA
-
Recuperar el bosc i oportunitats laborals amb un curs formatiu: "Feia dos anys que estava a l'atur" Jan Cañadell Puigmartí
-
La defensa de Laiglesia demana més temps per presentar els escrits a l'espera d'un nou informe d'ADN Redacció
-
-
-
Del 'gol fantasma' d'Irun a l'ascens de Múrcia: els play-offs del CE Sabadell al segle XXI Marc Segarra Rodríguez
Matí de demores en els de trens a l'R4 de Rodalies
El problema té lloc entre les estacions de Montcada Bifurcació i Cerdanyola
- Adeu a la serotonina de la botifarra
Publicat el
23 de gener de 2024 a
les 09:06
Actualitzat el
23 de gener de 2024 a les
10:27
Nou matí complicat per als usuaris vallesans de Rodalies. Dues incidències han complicat la circulació de trens aquest dimarts. D'una banda, un problema entre les estacions de Montcada Bifurcació i Cerdanyola així com entre Sant Vicenç de Calders i el Vendrell ha provocat demores que han arribat als 15 minuts a l'R4. El gestor ferroviari ha informat poc després de les 10 que havia solucionat la incidència.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Un mètode japonès dels anys setanta per crear petits boscos urbans de creixement ràpid adaptats al canvi climàtic
-
Vallès
Tanca una llar d'infants a Castellar després de 27 anys d'activitat
-
Vallès
Consulta l'estat del trànsit a les carreteres que passen per Sabadell i el Vallès
-
Vallès
L’equip ERROR404 no falla i aconsegueix bitllet per a la final de la Xina
-
Vallès
Calma tensa a l'Escola d'Enginyeria de la UAB després d'un conat de revolta d'un grup d'estudiants
-
Vallès
VÍDEO | Dues campiones d'Europa 'irrompen' per sorpresa a l'escenari de la Festa Major de Montcada i Reixac