Per incidència a l'entrada de l'estació de Fabra i Puig els trens sentit nord circulen desviats per Clot-Aragó i Sant Andreu recuperant el seu recorregut a Montcada Bifurcació. Circulació fora del seu horari habitual.
— R4 Rodalies ???? (@rod4cat) May 7, 2024
ARA A PORTADA
-
“Hi ha instituts amb conflictes de convivència, sí; però necessiten eines educatives, no policials” Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El testimoni d'una vallesana en l'atac d'Israel a la Flotilla: "Vam trepitjar l’accelerador i vam poder esquivar les llanxes" Albert Acín Serra
-
-
-
Convoquen una protesta davant del centre educatiu de Sabadell on faran el pla pilot amb mossos de paisà Redacció
Retards de fins a 40 minuts a Rodalies per un tren avariat
La incidència s'ha produït a Fabra i Puig, afectant diverses línies
- Noves obres per ordenar el trànsit als carrers del Centre
Publicat el
07 de maig de 2024 a
les 09:32
Actualitzat el
07 de maig de 2024 a les
09:42
Nova jornada amb problemes en la circulació ferroviària catalana, amb afectacions també per a usuaris de la línia vallesana de Rodalies. Un tren avariat a l'estació de Fabra i Puig provoca retards de fins a 40 minuts a les línies R3, R4 i R12. Segons ha informat Renfe, els trens d'aquests línies es desvien pel Clot i a Montcada i Bifurcació reprenen el seu camí.
Notícies recomenades
-
Vallès
Montcada i Reixac dirà adeu als contenidors soterrats i donarà la benvinguda a nova maquinària de neteja
-
Vallès
Trànsit posa la lupa a les carreteres vallesanes en l'operació sortida pel pont de l'1 de maig
-
Vallès
Les curiositats que amaga la història de la Biblioteca Antoni Tort
-
Vallès
La trencadissa d'un dels poemes de García Lorca a Barberà
-
Vallès
35 dies per proposar inversions a Castellar
-
Vallès
Contenidors tancats per a orgànica i resta, el model de residus preferit a Sant Quirze