ARA A PORTADA
-
A l'hospital també hi ha herois sense bata: "He conegut persones que no volien rebre l'alta per no estar soles a casa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
MAPA | El dièsel s'encareix un 25% en un mes i la gasolina, un 10%: on són les benzineres més barates de Sabadell? Jan Cañadell Puigmartí | Albert Acín Serra
-
-
El nou Mercat de Campoamor incorporarà més parades mentre les obres continuen ‘sine die’ Marta Ordóñez
-
- Josep Rull (Junts+): "Illa anirà a Madrid a demanar permís i Puigdemont, a negociar"
Publicat el
10 de maig de 2024 a
les 13:36
Actualitzat el
10 de maig de 2024 a les
20:26
Sant Llorenç Savall celebrarà durant el matí del diumenge, dia 12 de maig, la Fira de Sant Ponç, que és el patró dels herbolaris i apicultors en el moment de l’any en què es comercialitzen de manera tradicional les melmelades, els arrops, les mels i altres llaminadures i dolços naturals. S'espera que la cita serveixi per aplegar més de 20 parades entre les pròpies de la temàtica, així com d’altres d'aliments i d'artesanies no alimentàries.
La Fira s’ubicarà a l'avinguda de Catalunya i també a la plaça Major, on a partir de les 11 hores hi haurà un taller de "fer melmelades" a càrrec de l’Associació Gastronòmica i Cultural TitaVivi de la comarca d’Osona. L’assistència en aquest taller és gratuïta prèvia inscripció a l’Ajuntament. Durant tot el matí, la Cía Bitxicleta també farà petites accions d’animació infantil itinerant.
Aquesta Fira-mercat serà una bona oportunitat per descobrir, conèixer i comprar aliments naturals i artesans fets a la població i a la comarca com la mel, el vi, la ratafia, les verdures o els embotits.
Notícies recomenades
-
Vallès
Quan la feina de formiga té premi
-
Vallès
"No pot ser que ens treguin el transport escolar per a nens amb sordesa"
-
Vallès
Badia surt al pas dels missatges difosos a xarxes que vinculen la detenció d'un home a l'intent de segrest a Sabadell
-
Vallès
Entren a robar coure de matinada al camp de futbol de Sentmenat
-
Vallès
De treure la millor nota a la 'sele' a publicar nou disc: "És un equilibri entre Smoking Souls i Morat"
-
Vallès
Topen un turisme i una furgoneta al revolt de la B-124 entre Sabadell i Castellar