ARA A PORTADA
El Govern català invertirà més de 9 milions en obres al CAR de Sant Cugat
Les actuacions modernitzaran i milloraran les instal·lacions
- El Govern català invertirà més de 9 milions en obres al CAR de Sant Cugat
Publicat el
05 de novembre de 2024 a
les 16:03
Actualitzat el
05 de novembre de 2024 a les
16:04
El Govern català ha aprovat aquest dimarts una inversió de 9,2 milions d'euros per a actuacions de modernització i millora de les instal·lacions del Centre d'Alt Rendiment (CAR) de Sant Cugat del Vallès.
Una part dels treballs anirà orientada a reduir almenys un 30% el consum d'energia a l'equipament. Així, es milloraran les instal·lacions de climatització i els sistemes d'aïllament dels edificis central i residencial, així com dels pavellons esportius.
També s'instal·laran plaques fotovoltaiques a les cobertes dels edificis central i residencial. D'altra banda, es rehabilitaran les façanes de la residència d'esportistes i es repararan els forjats de l'edifici de la piscina de 25 metres.
Notícies recomenades
-
Vallès
Més de tres dècades esdevenint la capital dels pallassos: "Sempre hem apostat pel teatre familiar"
-
Vallès
Signat el contracte pel nou complex esportiu: set milions d'euros i 22 mesos d'obres
-
Vallès
Les ratxes de 70 km/h provoquen caigudes d'arbres, branques i altres afectacions a Sabadell i el Vallès
-
Vallès
Una comunitat energètica municipal per estalviar-se 200 euros anuals en el consum a les llars
-
Vallès
VÍDEO | Així són les trampes col·locades als pins contra la processionària
-
Vallès
Waka Sabadell, l'últim vestigi original de l'antiga Zona Hermètica