ARA A PORTADA
Macrooperatiu policial contra estrangers multireincidents al Vallès
Vallès
Hi ha 34 detinguts i 448 persones identificades
- Farrés vol recuperar la indústria perduda a Sabadell: "Fer pisos als vapors va ser un error històric"
Publicat el
15 de gener de 2025 a
les 12:25
Actualitzat el
15 de gener de 2025 a les
12:33
Contra la multireincidència al Vallès Occidental: 34 detinguts i 448 persones identificades. Aquest és el balanç dels onze dispositius policials realitzats conjuntament entre els mesos de juliol i gener per la Policia Nacional, els Mossos i la Policia Municipal a Terrassa, Rubí i Sant Cugat del Vallès.
Amb l’objectiu de prevenir delictes comesos per estrangers multireincidents i la vulneració de drets de persones migrants, es van fer inspeccions en establiments i a la via pública., que han acabat amb múltiples detencions que suposen un cop a la delinqüència en la comarca.
Els detinguts, tots ells estrangers i als quals se’ls ha iniciat la tramitació d’expulsió per infracció greu de la Llei d’Estrangeria, acumulaven 67 antecedents per diversos delictes, la majoria contra el patrimoni i les persones.
A més, durant les inspeccions es van comissar armes i substàncies estupefaents.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Barberà i Polinyà suspenen el final de les seves festes majors per l'incendi que afecta el Vallès
-
Vallès
Els Bombers no poden protegir la urbanització del Farell, a Sentmenat, però concentraran les persones en lloc segur
-
Vallès
Organitzar un viatge a Mart, crear un partit polític o convertir-se en forense: "He descobert un món nou"
-
Vallès
La Generalitat obre la porta al retorn dels peatges a algunes carreteres del Vallès
-
Vallès
Omar Cazorla, expert en amiant: "Continuem sense atribuir el risc que realment té, especialment, en llocs com les escoles"
-
Vallès
El Govern català contempla perllongar l'R1 fins a Cerdanyola Universitat