ARA A PORTADA
-
Sabadell La Quitxalla tanca després de 50 anys a la Creu Alta: "Hem tingut infants que després han portat els fills, però se'ns mengen les despeses" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell La classe de les millors notes de Selectivitat 2026 de Sabadell: qui és qui? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell Hostafrancs reclama més il·luminació en diversos carrers del barri: “La llum és massa tènue” Marta Ordóñez
-
Sabadell Sabadell vol rehabilitar les Termes amb el Pla de barris de la Generalitat Aleix Pujadas Carreras
Detenen dos homes que portaven 287 quilos d'haixix en un camió
Vallès
Els fets van tenir lloc durant un control de trànsit rutinari
- Derbi vallesà a la cinquena jornada de la Champions
Publicat el
14 de febrer de 2025 a
les 10:24
Els Mossos d'Esquadra han detingut a Rubí dos homes de 26 i 22 anys que transportaven 287,4 quilos d'haixix en un camió. Els fets van tenir lloc el 6 de febrer a les cinc de la tarda durant un control de trànsit rutinari.
Una patrulla va aturar un tràiler amb remolc a la carretera C-1413-A, al punt quilomètric 9,8. Els agents van identificar el conductor i van escorcollar la cabina del camió. Allà van localitzar tres motxilles esportives de grans dimensions que contenien paquets compactes de color marró amb haixix. En obrir el remolc van trobar una altra persona asseguda al costat de més paquets amb droga. La policia va detenir els dos sospitosos per un delicte de tràfic d'estupefaents.
Els Mossos van traslladar els dos arrestats a la comissaria de Rubí. Els dos homes van passar a disposició judicial el 8 de febrer al jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de la localitat vallesana.
En paral·lel van fer tests de drogues als paquets localitzats i van comprovar que efectivament contenien haixix.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Polinyà debuta amb una victòria al 'Grand Prix'
-
Vallès
Un autobús xoca contra un arbre, un quadre elèctric i cinc vehicles a Cerdanyola del Vallès
-
Vallès L’incendi de Sentmenat ja està controlat
-
Vallès La sinistralitat a les carreteres es manté estable, però creixen les morts de motoristes
-
Vallès
Mercavallès aprova definitivament la primera fase de la seva rehabilitació
-
Vallès
Barberà impulsa una taula multisectorial per reforçar la formació professional