ARA A PORTADA
-
-
Sabadell Els bombers denuncien "problemes endèmics" i "situacions extremes" en les condicions laborals del cos Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell Diversos centres educatius de Sabadell ja produeixen energia solar a les seves cobertes Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Diners Tesla porta a Sabadell una experiència de conducció autònoma gratuïta: consulta com fer-ho J. C. P.
-
Polinyà 'Conticinio' i el diccionari donen el bitllet de la final del Grand Prix a Polinyà Marc Béjar Permanyer
- Comença la primavera, arriben més hores de sol
Publicat el
18 de març de 2019 a
les 17:36
Actualitzat el
19 de març de 2019 a les
12:36
“Continueu escrivint, sou el nostre futur!”, exhortava la presidenta d’Òmnium Sabadell, Teresa Mira, per tancar la gala de lliurament del 13è Premi Sambori 2019 de narrativa escolar en català del Vallès Occidental. Davant seu, un auditori format per nens i nenes l’escoltava amb atenció: entre ells seien els 18 orgullosos posseïdors d’un diploma que els acredita com a finalistes.
El Premi Sambori busca promoure el català com a llengua literària, a més d’incentivar la imaginació, la creativitat i els valors pedagògics. Hi participen estudiants de Primària, Secundària, Batxillerat i Cicles formatius de 461 centres de tot Catalunya: al Vallès Occidental, han estat 31 escoles, que han presentat un total de 186 redaccions a concurs. “La literatura és una arma de construcció massiva, i cada paraula escrita en català fa país!”, continuava Mira.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Fades actuarà a les barraques de Festa Major de Sabadell
-
Cultura i oci
Els Saballuts reprenen els assajos amb el repte de recuperar els folres i fer un pas endavant
-
Cultura i oci
Dibuixar per mirar: els Urban Sketchers reivindiquen la memòria arquitectònica de Sabadell
-
Cultura i oci
Dues companyies de Sabadell actuaran al Fòrum Vallesà Amateur de Teatre
-
Cultura i oci
El patrimoni històric i l'art de Sabadell s'exhibiran durant la Festa Major
-
Cultura i oci
150 Saballuts porten els castells de Sabadell fins a Estocolm: "És un orgull!"