Des de l’inici d’any, la Protectora ha acollit 642 animals / LLUÍS FRANCO[/caption]
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i oci La puntada de peu de Tornassol a la Casa Vilalta: el quart mural de Tintín a Sabadell Guillem Plans Roca
-
-
Sabadell Patis oberts, una eina de conciliació i lleure: "Falten espais a l'aire lliure pels infants" Sílvia Fernández Sequero
-
Sabadell "Amb la calor i les vacances, hem de trobar activitats perquè s'entretingui" Sílvia Fernández Sequero
- Com seran els mercats del futur?
Publicat el
28 de setembre de 2021 a
les 10:54
Actualitzat el
28 de setembre de 2021 a les
10:57
642 entrades a la Protectora des de l’inici del 2021 (+17,6%). Després d’un inici d’estiu de rècords en abandonament animal, l’agost dona una petita treva a la Lliga Protectora d’Animals de Sabadell. Si bé s’han batut tots els registres dels últims anys, amb 249 nous animals a la Protectora entre juny i juliol, l’agost s’ha saldat amb 82 entrades al refugi. Un 37,4% menys respecte al mes de juliol. “És un bon balanç, però el ritme d’abandonament continua sent molt alt aquest any”, lamenta la responsable del refugi, Claudia Matheja.
Les entrades fins a l’agost han estat desiguals, amb un augment en l’arribada de gats (389, un increment del 37,4% respecte al 2020) i un descens en l’abandonament de gossos (251, una caiguda del 4,1%). Des de l’inici d’any, la Protectora ha acollit 642 animals –un 17,6% més que registres anteriors–, però 505 han trobat família.
En el global del 2021, el 78,6% dels gats i gossos nouvinguts al refugi han pogut trobar una nova llar. “És una bona xifra, però esperem que trobin casa totes les ventrades de gatets que encara viuen amb nosaltres”, destaca Matheja.
[caption id="attachment_196416" align="aligncenter" width="700"]
Des de l’inici d’any, la Protectora ha acollit 642 animals / LLUÍS FRANCO[/caption]
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Des de l’inici d’any, la Protectora ha acollit 642 animals / LLUÍS FRANCO[/caption]
Notícies recomenades
-
Sabadell
Destapen una banda que exportava haixix a Europa després d'interceptar un taxista a Sabadell que havia recollit la droga
-
Sabadell
Arxivada la denúncia de la FAVS pel cas Diego Fuoli
-
Sabadell
Tomben la moció de la Crida per recuperar la masia de Can Llong i donar-li un ús comunitari
-
Sabadell
Paradistes del Mercat dels Merinals recuperen l'alè: "L'aire condicionat ja treu fred"
-
Sabadell
Sabadell obre la porta a un possible recàrrec sobre la taxa turística
-
Sabadell
Un any des que el CAP Concòrdia va esdevenir CSIR Concòrdia: què ha canviat?