Les tempestes van afectar també la setmana passada Sabadell just a les portes del cap de setmana. En les darreres setmanes, la ciutat s'ha acostumat a rebre l'aigua a última hora del dia. Aquest divendres, el cel donarà previsiblement una treva, malgrat les precipitacions poden tornar a descarregar a partir del dissabte al migdia.@eltempsTV3 vista de Collserola des de Sabadell pic.twitter.com/0rNcdtsZ03
— Donec Perficiam (@AMAIAML) August 25, 2022
ARA A PORTADA
-
-
Publicades les notes de tall 2025 per a la universitat: quines són les més altes? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Núria Aymerich, nova responsable del Comissionat Especial per a la Competitivitat Industrial i de la Pime Redacció
-
Reunions i "interès", però "sense diners" per posar llum al refugi del Pau Vila Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El bloc ocupat Guillem Agulló, a l'espera de judici: "No sabem on anirem després" Aleix Pujadas Carreras
Els xàfecs tornen a Sabadell abans del cap de setmana
L'episodi de pluja no va passar desapercebut per a molts sabadellencs, que van compartir imatges a les xarxes socials

- ‘Eufòria’ triomfa entre els pregons de les festes majors del Vallès
Publicat el 26 d’agost de 2022 a les 09:56
Actualitzat el 26 d’agost de 2022 a les 10:51
La pluja va arribar aquest dijous a Sabadell, deixant una precipitació acumulada de 2,9 mm durant les tres hores que va durar la tempesta, segons dades de l'estació automàtica Sabadell - Parc Agrari. Els núvols van descarregar en tots els punts de la ciutat des de les 18 h i fins a les 21 h.
L'episodi no va passar desapercebut per a molts sabadellencs, que van pujar imatges a les xarxes socials per mostrar l'arribada de la pluja aquest dijous al vespre. El xàfec no va provocar danys materials considerables, més enllà dels habituals problemes de circulació a les carreteres.
Notícies recomenades
-
Sabadell Atropellen una dona a la carretera de Barcelona
-
Sabadell Una vida de rebel·lia i de militància pel socialisme: Celestino Sánchez Ramos
-
Sabadell La desescalada digital a l'educació, vista amb bons ulls: “El sistema ha volgut imitar la societat sense estar preparat”
-
Sabadell “Em sento escoltada... i ara tinc ganes de viure!”
-
Sabadell La primera residència pública de Sabadell serà llar per a cent persones
-
Sabadell Milloren el Portal Sud per evitar que s'hi acumuli aigua en dies de fortes pluges