ARA A PORTADA
Malestar entre els treballadors municipals de Castellar pels "incompliments" del Govern local
Un grup es va manifestar aquest dimarts per expressar les seves queixes

- Malestar entre els treballadors municipals de Castellar pels "incompliments" del Govern local

- Marc Béjar Permanyer
- Periodista
Publicat el 30 de març de 2023 a les 16:52
Actualitzat el 31 de març de 2023 a les 08:50
"El Comitè d’Empresa de l’Ajuntament de Castellar del Vallès diu prou!". Treballadors municipals de la vila han mostrat el seu malestar pel "continu incompliment dels acords signats a la Mesa General de Negociació". El col·lectiu denuncia que l'Ajuntament castellarenc no ha aplicat els acords a què s'ha arribat amb els representants de la corporació, com els signats el passat 14 de desembre de 2022, que significaven una ampliació de termini per complir els acords arribats pel període 2021-2023. "Ens sentim menystinguts", adverteixen.
El grup es va manifestar aquest dimarts a les portes del consistori per traslladar les seves queixes a través d'un manifest on exposen les demandes a l'equip de Govern de Som de Castellar-PSC. Entre les reclamacions, demanen signar amb caràcter immediat el reglament del tram d’assistència amb les condicions acordades, concretar l’estructura organitzativa de l’Ajuntament o valorar els llocs de treballs per aconseguir una equitat externa i interna, entre altres punts de fricció. El descontentament s'arrossega des de fa temps i els treballadors han expressat recurrentment les seves reivindicacions amb protestes com la d'aquesta setmana.
Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès Nausicaa Bonnín, Marta Marco, María Pujalte o Fel Faixedas omplen la temporada de tardor a Castellar
-
Castellar del Vallès El vermut musical escalfa motors abans de la Festa Major a Castellar
-
Castellar del Vallès Polèmica per la pròrroga del contracte del servei de residus a Castellar
-
Castellar del Vallès La Bústia de Castellar: "El fanal té més de vuitanta anys i l'hem de conservar"
-
Castellar del Vallès Dani Coma, molt més que el descobridor de les Macedònia
-
Castellar del Vallès Una trentena de casals i més de 2.000 inscrits en les activitats d'estiu a Castellar