Tot plegat va servir d'aperitiu per al CorreTapa, que es viurà la setmana vinent amb més plats que mai. El certamen culinari arriba enguany a la seva vuitena edició, ja consolidat entre els castellarencs. https://www.diaridesabadell.com/2024/05/16/corretapa-2024-castellar-horaris-establiments-premis/View this post on Instagram
ARA A PORTADA
El primer CorreTruites resol l'enigma: on es fa la millor truita?
Castellar va viure durant tres dies la seva particular festa de la truita
- El primer CorreTruites resol l'enigma: on es fa la millor truita?
Publicat el
28 de maig de 2024 a
les 13:02
Castellar va viure durant tres dies la seva particular festa de la truita. N'hi havia de tots els gustos i sabors. Amb poma, trufa, amb ceba, més feta, més crua... La primera edició del CorreTruites va permetre decidir quina és la millor de la vila.
La proposta de La Taverna del Gall i la Gallina es va endur el primer premi del concurs gastronòmic, amb una truita ben dolça amb poma, formatge i algun altre ingredient secret. El plat es va endur el premi amb més de 500 vots. Per darrere, van completar el podi la truita del Txivarri i la de La Tahona. Els encarregats de votar han estat els mateixos comensals.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès
FOTOS | Ensurt per l'esfondrament d'un sostre a Castellar
-
Castellar del Vallès
Descobertes a Castellar Vell unes sepultures monumentals de dos magnats del segle X úniques a Catalunya
-
Castellar del Vallès
FOTOS | Multitudinari Aplec de Castellar Vell amb reivindicació del teixit associatiu
-
Castellar del Vallès
El comerç més antic de Castellar, sis generacions tacats de farina, aigua, sal i llevat des de 1837: "Tant de bo arribar als 200!"
-
Castellar del Vallès
Quin ha de ser el futur de Cal Gorina?
-
Castellar del Vallès
Gairebé 400 quilos de residus recollits en un dia als entorns de Castellar