ARA A PORTADA
-
A l'hospital també hi ha herois sense bata: "He conegut persones que no volien rebre l'alta per no estar soles a casa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
MAPA | El dièsel s'encareix un 25% en un mes i la gasolina, un 10%: on són les benzineres més barates de Sabadell? Jan Cañadell Puigmartí | Albert Acín Serra
-
-
El nou Mercat de Campoamor incorporarà més parades mentre les obres continuen ‘sine die’ Marta Ordóñez
-
La Copisteria Disscopi de Castellar guanya el primer premi local del 53è concurs d’aparadors
Luque & Luque Sabaters i Pentina’t Estilistes s’han endut respectivament, el segon i el tercer premi d’entre els participants de la vila
- La castellarenca Teresa Font guanya la Medalla d’Or al Mèrit en les Belles Arts
Publicat el
28 de desembre de 2022 a
les 16:01
La Copisteria Disscopi, situada al número 2 del carrer de Sala Boadella de Castellar del Vallès, ha guanyat el primer premi de la secció local del 53è Concurs d’Aparadors de Nadal que cada any organitza la Cambra de Comerç de Sabadell i que compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de la vila. A Castellar, el certamen també ha guardonat Luque & Luque Sabaters, que ha quedat en segona posició, i Pentina’t Estilistes, que ha aconseguit la tercera plaça.
Un any més els guardons locals estan dotats per part de l’Ajuntament, amb 500, 300 i 100 euros respectivament per als tres guanyadors. En aquesta edició els tres primers premis per al conjunt d’aparadors de la demarcació de la Cambra de Sabadell han anat a parar per a comerços de Cerdanyola (Espai Xarcuter Montse del Mercat Serraperera), Sabadell (barberia Danny Tenorio Home Nen), i Barberà del Vallès (Cafeteria Dulce Sensación).
El certamen, que compta amb el suport dels ajuntaments i la col·laboració de les associacions de comerciants i dels mercats municipals de la demarcació, ha comptat enguany amb la participació de 24 comerços castellarencs.
Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès
Topen un turisme i una furgoneta al revolt de la B-124 entre Sabadell i Castellar
-
Castellar del Vallès
Castellar suma més de seixanta places d'aparcament gratuït
-
Castellar del Vallès
Adeu a quatre dècades de peix a la mítica Xoni: "Hem fet de psicòlegs per a molts clients"
-
Castellar del Vallès
Joan Garriga, La Cosina i Ebri Knight, a la Festa de la Cervesa de Castellar
-
Castellar del Vallès
Crit d'alerta per l'estat de l'asfalt a la B-124: "Cal arreglar tota la carretera entre Castellar i Sabadell"
-
Castellar del Vallès
Què haig de fer perquè no se'm morin les plantes a casa?