ARA A PORTADA
-
"A l'escola sí, però al carrer normalment castellà": cinc veus de Sabadell sobre l’estat del català Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
-
La 48a edició de l’exposició de l’Agrupació de Pessebristes: "quadres en tres dimensions" León Guerrero
-
Ordeig diu que no hi ha nous positius fora del radi inicial i que es mantenen els 13 confirmats del centenar analitzat Redacció
Consum rellevarà Mercadona al Mercat de Castellar
Aquest dissabte serà el darrer dia d'obertura
- Els comerços podran obrir una desena de diumenges i festius el 2024: així queda el calendari
Publicat el 09 de juny de 2023 a les 09:37
Canvi en el principal supermercat de la plaça Major de Castellar del Vallès. El Mercat Municipal comptarà pròximament amb un establiment de la cooperativa Consum. El nou supermercat rellevarà Mercadona, empresa que aquest dissabte, 10 de juny, obre per darrera vegada les seves portes a l'equipament municipal.
La previsió és que el nou supermercat pugui començar a funcionar en uns mesos, una vegada s'hagin tramitat diversos permisos administratius i s'hagin dut a terme les obres d'adequació del local. La del Mercat Municipal serà la segona botiga de la cooperativa a Castellar, i tindrà les mateixes característiques que la que es troba ubicada des de fa anys al carrer de Portugal, al Pla de la Bruguera.
El nou establiment de Consum al Mercat Municipal disposarà de la mateixa superfície que fins ara ocupava Mercadona: un espai de venda de 1.250 metres quadrats, a més de 1.000 metres quadrats addicionals per a magatzems i altres dependències pròpies. En el cas de Castellar es preveu que el nou supermercat del Mercat compti amb una plantilla d’una trentena de persones.
Mercadona ha estat el supermercat de l'indret en els últims 15 anys, des de la inauguració del renovat equipament municipal.
Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès
Troben dinamita en un pis de Castellar: ensurt majúscul per perill d'explosió
-
Castellar del Vallès
Metrovacesa impulsarà nous habitatges al sud de Castellar
-
Castellar del Vallès
Els tres quilòmetres entre Sabadell i Castellar que els conductors fan a les fosques
-
Castellar del Vallès
El Puig de la Creu brinda per un segle de millores: "És la nostra muntanya de referència"
-
Castellar del Vallès
Grava un vídeo de l'àvia, es fa viral i acaba competint amb Quevedo i Montoya als TikTok Awards
-
Castellar del Vallès
Una nova cursa reivindicativa recorre Castellar aquest diumenge