ARA A PORTADA
La mobilitat i l'habitatge, les grans preocupacions dels castellarencs
L'enquesta de la Diputació de Barcelona assenyala diferents problemes detectats pels veïns

- Entrevista a Lucas Viale, l'arquitecte del Sabadell 24/25: "Per ser un bon equip, primer cal ser una família"

- Marc Béjar Permanyer
- Periodista
Publicat el 05 d’agost de 2024 a les 14:56
Actualitzat el 05 d’agost de 2024 a les 18:06
L'accés a l'habitatge s'ha colat en la llista de les principals preocupacions dels residents de Castellar del Vallès, segons revela el darrer Dibaròmetre, elaborat aquest any per la Diputació de Barcelona. La realitat del mercat immobiliari no era entre els cinc primers problemes detectats a la vila fa dos anys. Ara, però, irromp com la segona preocupació, només per darrere de la mobilitat.
En aquest sentit, la circulació i el trànsit al municipi emergeixen com la principal crítica actual. La qüestió creix notablement, passant d'un 8% al 16% dels enquestats, que ho consideren la problemàtica més urgent a abordar.
Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès Movento inaugura a Castellar del Vallès un nou espai de vehicle d’ocasió
-
Castellar del Vallès Castellar-Terrassa, una connexió inexistent: "Trigo més d'una hora a fer deu quilòmetres"
-
Castellar del Vallès Els avis escalfen motors per una nova edició de les Resiolimpíades
-
Castellar del Vallès Unanimitat perquè la deixalleria municipal gestioni els residus d'amiant a Castellar
-
Castellar del Vallès El llegat desconegut de Ramon Llinares, al descobert
-
Castellar del Vallès Com si les bombes caiguessin a casa teva: la sorprenent acció artística contra la destrucció a Palestina