La incidència, que van notar els sabadellencs i ciutadans d'arreu de l'Estat, va afectar els sistemes de pagament bancaris, els datàfons de les botigues i altres vies, com ara Bizum. És la segona caiguda temporal del sistema Redsys en els últims dies. Dissabte ja va deixar sense servei de targetes de crèdit a gran part de l'Estat. L'avaria es va iniciar iniciat pels voltants de les 13.10 hores i va durar dues hores. https://www.diaridesabadell.com/2023/11/18/caiguda-general-datafons-i-caixers-sabadell/Se ha producido una incidencia técnica que ha provocado inestabilidad transitoria en el sistema encargado de procesar las transacciones de pago. El servicio se ha restablecido en su totalidad. Lamentamos las molestias ocasionadas.
— Redsys (@Redsys_es) November 24, 2023
ARA A PORTADA
Torna a caure la plataforma de pagaments amb targeta a les portes del Black Friday
Diners
La incidència ha quedat solucionada aquesta matinada
- Encesa de llums a Sabadell: com i on serà?
Publicat el
24 de novembre de 2023 a
les 09:07
Actualitzat el
24 de novembre de 2023 a les
11:14
La plataforma de pagaments amb targeta Redsys va tornar a caure dijous al vespre, coincidint amb la la vigília del Black Friday, que té lloc aquest divendres i en què les compres en línia esdevenen una pràctica massiva. Segons la companyia, aquest divendreds de matinada han pogut restablir el servei.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Creix la productivitat i augmenta l’ocupació
-
Diners
IDP s’adjudica la direcció d’obra de la base logística de l’exèrcit de terra a Còrdova
-
Diners
El CE Sabadell podria generar 12,7 milions anuals amb el retorn a Segona
-
Diners
El Corte Inglés arriba al seu full de ruta Residu Zero amb totes les seves botigues certificades
-
Diners
El CE Sabadell podria generar 12,7 milions anuals amb el retorn a Segona
-
Diners
El nou Esclat obrirà abans de tancar l’any