ARA A PORTADA
-
-
El fenomen de les bugaderies d'autoservei, en creixement: "És ràpid, còmode i està bé de preu" Jan Cañadell Puigmartí
-
Les obres de la Gran Via, a revisió de la ciutadania: "L'haurien de renovar sencera!" Jan Cañadell Puigmartí
-
Mig miler d'establiments amb escurabutxaques a Sabadell: "Ens trobem gent amb deutes seriosos" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
De la rostisseria de tota la vida a una finestra oberta a Àsia: una història d'amor que va canviar la recepta Sergi Gonzàlez Reginaldo
El Sabadell, que continua fora del descens, pendent de Juan Ibiza i Grego Sierra

- Coneix el tractament amb ozó per combatre el dolor de lesions múscul-esquelètiques

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 21 de febrer de 2021 a les 20:34
Una jornada més i gairebé tot segueix igual en la zona baixa. A l'espera del duel directe Saragossa-Alcorcón d'aquest dilluns, es pot assegurar que el Sabadell continuarà fora de la zona de descens malgrat la derrota de dissabte a l'RCDE Stadium davant l'Espanyol que trencava una ratxa de 9 jornades sense perdre. Cartagena i Albacete, que podien superar el conjunt arlequinat a la taula, van caure en els seus respectius partits contra Las Palmas i Sporting i també ha perdut el Castelló a Girona (2-1) i seguirà com a fanalet vermell. Només una improbable golejada per sis gols de diferència de l'Alcorcón a La Romareda podria situar el Sabadell en la zona vermella aquesta jornada.
Una bona notícia pels arlequinats que contrasta amb la preocupació per la situació física de dos homes que van haver d'abandonar l'estadi espanyolista amb problemes: Juan Ibiza i Grego Sierra. L'eivissenc sembla que només pateix una sobrecàrrega muscular després de 3 jornades sense participar. En canvi, el murcià, que es va retirar del terreny de joc gairebé en l'última jugada del partit, haurà d'esperar unes proves per conèixer l'abast de la seva lesió. El problema és que els contratemps tornen a concentrar-se en l'eix de la defensa, una posició mancada d'efectius després de la lesió d'Aleix Coch -entre 2 i 3 mesos de baixa- just abans de tancar-se el mercat d'hivern. Si Juan Ibiza i Grego Sierra no es recuperen, Hidalgo es quedaria amb només un central nat, Jaime Sánchez.
Caldrà esperar l'evolució dels dos centrals pensant en l'importantíssim duel directe del pròxim divendres (19 hores) a la Nova Creu Alta davant l'Albacete. Cal recordar que també serà baixa l'Álvaro Vázquez, segons va explicar el mateix Antonio Hidalgo en la roda de premsa posterior al partit contra l'Espanyol. El badaloní pateix unes molèsties als isquiotibials. Encara que ningú vol parlar de final, estaran en joc 3 punts d'enorme valor. En realitat, un partit de sis punts. Cal recordar que el Sabadell va patir a l'estadi Carlos Belmonte la seva pitjor derrota de la temporada (3-0), la qual cosa fa gairebé inviable la possibilitat d'igualar o superar l'average particular. El principal objectiu arlequinat serà trencar la seva dinàmica negativa a l'Estadi creualtenc, on només ha guanyat dos partits fins ara.
Notícies recomenades
-
Esports Carlos Alemán completa la defensa del CE Sabadell
-
Esports Iker Pajares repeteix bronze a l'Europeu de Chartres
-
Esports El CE Sabadell tanca la pretemporada amb el partit de presentació a la Nova Creu Alta
-
Esports L'OAR, sense opcions davant del Barça a la Supercopa Catalana
-
Esports Un bon OAR Gràcia cau davant del BM Granollers a les semifinals de la Supercopa Catalana
-
Esports David de la Cruz torna a La Vuelta dos anys després