ARA A PORTADA
-
La contaminació a Sabadell va caure l’any 2025, abans de l'activació de la zona de baixes emissions Albert Acín Serra
-
-
Montserrat Termes, economista: "Davant dels desastres naturals, és més barat prevenir que curar" Jan Cañadell Puigmartí
-
Canvis en el cens de l'amiant de Sabadell: on s'ha actuat els últims anys i quins reptes queden? Redacció
-
La construcció d'habitatges a Sabadell frena el 2025 després d'anys de creixement Aleix Pujadas Carreras
El Sabadell vol sortir de l'Stadium Gal fora del descens
- El Sabadell vol sortir de l'Stadium Gal fora del descens
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
04 de març de 2023 a
les 12:00
Actualitzat el
04 de març de 2023 a les
14:45
Nova final davant un rival directe. El Sabadell afronta aquest diumenge (12 h) el duel contra el Real Unión amb la motivació de poder sortir de la zona de descens. Per aconseguir-ho està obligat a guanyar. D'aquesta manera igualaria l'average particular i capgiraria el particular per només un gol. Significaria un cop anímic important i també trencaria una sequera de gairebé sis dècades sense victòries a l'Stadium Gal, escenari de mal record per l'escàndol arbitral de fa 14 anys en l'eliminatòria de 'play-off'.
Miki Lladó complirà el seu segon i últim, de moment, partit de sanció. "Des de dalt es veu molt més nítid el partit, pots analitzar millor el que funciona i el que no, però es perd el sentiment i emoció del terreny de joc", explica sobre la seva primera experiència lluny de la banqueta. La connexió amb Gerard Bofill tornarà a ser clau aquest diumenge a Irun. El tècnic arlequinat reconeix que "és un partit importantíssim perquè és un rival directe i cada vegada queda menys. Som conscients que significa una gran oportunitat de sortir de la zona de descens i amb aquesta mentalitat afrontarem el duel". És optimista perquè veu l'equip "amb molta energia i confiança i això em transmet bones sensacions".
D'altra banda, insisteix que "la consistència defensiva és fonamental, però estem centrats en matisos en atac per millorar amb la pilota. Penso que ja vam fer un pas endavant contra la UD Logroñés a la primera part. Hem de sortir amb empenta, però sense tornar-nos bojos". Juanmi Carrión, amb molèsties, se suma a la baixa d'Athuman i Adán Gurdiel serà dubte fins a l'últim moment, però sembla difícil la seva participació.
Notícies recomenades
-
Esports
Pau Fernàndez, traspassat del CE Sabadell al Tenerife
-
Esports
Eneko Aguilar, nou jugador del CE Sabadell
-
Esports
El CN Sabadell rep un equip de màxima categoria del futbol sala estatal aquest diumenge
-
Esports
Sabadell, Shanghai o Hong Kong: “Casa ja no és un sol lloc”
-
Esports
Reforç sub-23 per a la porteria del CE Sabadell
-
Esports
Nona Pérez, millor waterpolista europea: "Quan vaig començar no em podia imaginar tot el que he viscut"