ARA A PORTADA
Mor José Carracedo, porter del CE Sabadell en la dècada dels seixanta

- FOTOS | Una desena de nous agents a la Policia Municipal amb més dones

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 22 de setembre de 2023 a les 14:59
A l'edat de 91 anys ha mort l'exporter del Centre d'Esports Sabadell, José Carracedo Sanguas. Nascut a Santiago de Compostel·la, va arribar al club arlequinat en la temporada 59/60, procedent del Cadiz. Anteriorment, havia militat en el Villagarcia d'Arousa, Racing Ferrol, Arenas de Zaragoza, i en el futbol professional, Racing de Santander i Real Oviedo, sense gaudir de gaire protagonisme. La seva mort arriba només unes setmanes després del traspàs d'un altre exporter arlequinat com el serbi Nebojsa Djordjevic.
De fet, en el Sabadell és on va disputar més partits en la seva trajectòria, un total de 37 partits repartits en tres temporades (59/60, 60/61 i 61/62), totes a Segona Divisió. Era una època complicada pel club, que no aconseguia l'objectiu de tornar a Primera Divisió i la inestabilitat a la banqueta era constant, amb diferents entrenadors com Casariego, Vicenç Gràcia o Ernesto Pons. Coma a anècdota, en la temporada 61/62, l'equip arlequinat va rebre una de les golejades més dures de la seva història, un 8-2 al camp de l'Sporting de Gijón.
Jugadors que van compartir vestidor amb Carracedo, trobem els porters Ginesta o Larraz, Totorica, Lluís Aloy, un jove Ginés Castaños, Rovira, Navarro, Datizira, Irazoqui, Csòka, Parés entre altres. La cerimònia de comiat tindrà lloc el dilluns 25 a les 10 hores a l'Església de Sant Fèlix de la nostra ciutat, segons han informat els seus familiars. Descansi en pau.
Notícies recomenades
-
Esports FOTOS | Èxit en la primera edició de l’Akelarre Trail
-
Esports L'infantil d'artística del CN Sabadell, a la Copa Comen de Funchal
-
Esports David Movilla esclata contra l'arbitratge en la prèvia de la final a Múrcia
-
Esports Max Peula: l'home més ràpid de la història de Sabadell
-
Esports Confirmada la ubicació de la pantalla gegant per seguir el decisiu UCAM - CE Sabadell
-
Esports Més de 200 inscrits en la primera Akelarre Trail