ARA A PORTADA
El Sabadell vol aprofitar l'ocasió per distanciar-se del descens en el seu retorn a Las Llanas
Esports
- El Sabadell vol aprofitar l'ocasió per distanciar-se del descens en el seu retorn a Las Llanas
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
01 de març de 2024 a
les 18:40
En una època d’estadis nous, funcionals i amb tota mena de detalls, Las Llanas apareix com un dels escenaris del futbol d’abans. El Sabadell hi torna aquest diumenge (18 h) gairebé tres dècades després amb l’esperança de mantenir-se invicte com a visitant en aquest 2024 i deixar un rival directe molt allunyat. Una victòria eixamplaria la diferència a 9 punts amb l’average particular guanyat. També seria una manera d’agafar un coixí pensant en els dos pròxims compromisos davant aspirants a l’ascens com la Cultural Leonesa i el Deportivo. Per cert, Las Llanas no ha estat un mal camp pel Sabadell: ha puntuat en sis de les seves tretze visites.
Álex Gualda serà l’única novetat en l’expedició arlequinada. El jugador bilbaí encara arrossega algunes molèsties al peu, però el mateix Óscar Cano va aclarir que “ho pot tolerar i no descarto que pugui intervenir durant el partit”. En canvi, la resta de jugadors amb problemes físics continuen el seu procés de recuperació. Tot i que el marge de maniobra és petit, el tècnic granadí va deixar entreveure “algun canvi” a l’onze inicial en funció del “context i exigència del partit”.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
FOTOS | La millor esgrima de l'Estat fa parada a Sabadell, però amb més brevetat de la prevista pel temporal
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell masculí debuta a la Champions amb una visita al campió montenegrí
-
Esports
El CE Sabadell ja coneix el seu primer rival a la Copa del Rei
-
Esports
El temporal fa estralls al CN Sabadell i obliga a tancar diversos espais de Can Llong: "La piscina exterior estava verda"
-
Esports
Primera victòria de la temporada del CNS Vòlei, amb remuntada inclosa
-
Esports
Ferran Costa: "Ens ha faltat el gol, però hem fet un partit que ens defineix com a equip"