ARA A PORTADA
La combinació més factible per a la salvació del Sabadell: guanyar a Lugo i l'empat del Real Unión
- La combinació més factible per a la salvació del Sabadell: guanyar a Lugo i l'empat del Real Unión
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 19 de maig de 2024 a les 09:30
Actualitzat el 20 de maig de 2024 a les 09:06
Només consumar-se la victòria davant el Ponferradina que donava vida al Centre d'Esports, la calculadora de la permanència es disparava. És obvi que el conjunt arlequinat no dependrà d'ell per assolir l'objectiu en l'últim partit de la temporada a l'Anxo Carro de Lugo i necessitarà alguna carambola externa que involucra a Fuenlabrada, Sestao River, Real Unión i, fins i tot, el Tarazona encara que ja està salvat matemàticament. Ho expliquem.
La combinació més bàsica apunta al triomf arlequinat, gairebé imprescindible, i que es compleixi alguna d'aquestes premisses: que el Fuenlabrada no guanyi (davant el Cornellà); el Sestao no guanyi al Reino de León contra la Cultural Leonesa o el Real Unión no passi de l'empat a Riazor davant el campió, Deportivo.
Notícies recomenades
-
Esports
Joan Soteras es defensa després que 441 clubs reclamin eleccions anticipades: "Les urgències obeeixen a interessos personals"
-
Esports
Victòria patida del CE Sabadell contra el Ripollet
-
Esports
L'Atlètic Barceloneta imposa la lògica a la segona meitat i guanya el KEIO CN Sabadell
-
Esports
El Cercle Sabadellès 1856, brillant subcampió del Campionat de Catalunya en categoria +55
-
Esports
El júnior U18 del Sabadell BQ Vallès, entre els vuit millors de Catalunya per la via ràpida
-
Esports
El sabadellenc i exarlequinat que amenaça la continuïtat del Centre d'Esports a la Copa Catalunya