
ARA A PORTADA
La nova editorial de ciència ficció en català Mai Més regala una il·lustració de Marina Vidal
Detall de la peça il·lustrada per Marina Vidal

- El temps: cel serè i temperatures fresques
Publicat el 17 de juny de 2019 a les 13:52
Actualitzat el 18 de juny de 2019 a les 10:04
Tres conceptes: literatura de ciència-ficció, feminista i en català. No són idees que acostumin a marxar gaire de la mà, però els aficionats al gènere tindran -a partir d'aquest dijous, 20 de juny- un nou referent. L'editora Judit Terradellas i el dissenyador Sergio Pérez van crear fa uns mesos la petita editorial barcelonina Mai Més -traducció al català del Nevermore de Poe-, i arrencaran aquesta setmana la seva activitat.
Ho faran a les 19 h, amb una presentació a la llibreria Gigamesh de Barcelona. Allà mostraran les seves dues primeres novel·les -Alba, d'Octavia E. Butler, i El rastre del llamp, de Rebecca Roanhorse- i obsequiaran als assistents amb un regal de regust sabadellenc. Els primers 150 clients a comprar el primer d'aquests llibres rebrà de regal una làmina numerada dibuixada per la il·lustradora Marina Vidal.
[caption id="attachment_102210" align="aligncenter" width="846"]
/ MARINA VIDAL[/caption]
Vidal ha dibuixat portades per a novel·les com Athenea y los elementos, Entre bastidors o la col·lecció Sin límites de B de Blok, entre d'altres, i en aquest cas s'endinsa en el món fantàstic, apocalíptic i reivindicatiu de Butler. A més de la seva feina dins el món de la il·lustració editorial, ha dibuixat per a fanzines o el primer número de Paper de Ceba, el projecte col·lectiu per explicar Sabadell en còmic.

Notícies recomenades
-
Cultura i oci “Vaig baixar de l’escenari i ja ho trobava a faltar”
-
Cultura i oci Marc Rius protagonitza ‘La casa nostra’: un Ted Mosby a la catalana
-
Cultura i oci Fèlix Colomer reconstrueix la vida de Charles Thomas, el jugador de bàsquet que tothom creia mort
-
Cultura i oci Llibres, cafè i conversa: hi ha millor combinació?
-
Cultura i oci Sergio Dalma llançarà 'Ritorno a Via Dalma' quinze anys després de la publicació de 'Via Dalma'
-
Cultura i oci Per què el preu de la cervesa s'ha disparat un 150% als concerts de Festa Major?