ARA A PORTADA
Sergio Dalma, disc d'or per '30... y tanto'
- Xocolates d’origen, amb qualitat i per gaudir-les amb plaer
Publicat el
18 de desembre de 2019 a
les 16:36
Actualitzat el
18 de desembre de 2019 a les
18:50
El cantant Sergio Dalma està d'enhorabona. El seu darrer disc, 30... y tanto, acaba d'assolir el disc d'or, és a dir, que se n'han arribat a vendre 20.000 unitats. El mateix cantant ho ha anunciat a través del seu compte a Twitter:
https://twitter.com/SDalmaoficial/status/1207014106399674373
El cantant sabadellenc, precisament, presentarà aquest disc a la ciutat. Josep Capdevila, el nom real del popular cantant, celebrarà els seus 30 anys de trajectòria artística a la seva ciutat natal. Serà amb un doble concert que oferirà els dies 3 i 4 d’octubre del 2020 al Teatre de la Faràndula.
Dalma està precisament presentant el seu darrer disc amb una gira que recorrerà diferents municipis de tot l’Estat. Com no podia ser d’una altra manera, un d’ells serà la seva ciutat, Sabadell, una informació que s’ha fet pública en el marc de la presentació de la temporada artística prevista per a l’any que ve a la capital vallesana.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Josep Gerona: un poeta per necessitat, que no sap no escriure
-
Cultura i oci
Alba Collado, dramaturga: "Ja no vull només provocar, vull emocionar i connectar amb el públic"
-
Cultura i oci
FOTOS | Una reconeguda empresa internacional fa servir l'Hotel Urpí com a plató per a un anunci
-
Cultura i oci
Ada Parellada: "Seré l’àvia de les croquetes i els macarrons. Tindré els nets enganxats per l’estómac!"
-
Cultura i oci
"La companyia Escènics ens suma a nivell artístic i humà"
-
Cultura i oci
Els poemes inèdits de Valèria N. Saurí, Ven'nus