ARA A PORTADA
-
Un barri narrat en primera persona per llibres que parlen: "De Torre-romeu, al món!" Jan Cañadell Puigmartí
-
Ramon Espadaler: “Cal més policia, agilitzar els judicis i ampliar les presons per reduir la criminalitat” Albert Acín Serra
-
-
La visita de Lleó XIV mobilitza centenars de fidels sabadellencs, tot i les queixes: "Hauríem volgut més entrades" Jan Cañadell Puigmartí
-
Núria Graham i Ferran Palau s'afegeixen a l'Embassa't 2020
- Núria Graham i Ferran Palau s'afegeixen a l'Embassa't 2020
Publicat el
03 de març de 2020 a
les 14:10
Actualitzat el
03 de març de 2020 a les
21:38
Al ja conegut concert de Manel, que presentarà el seu cinquè àlbum Per la bona gent, a la dotzena edició de l’Embassa’t s'hi afegeixen les actuacions de Núria Graham presentant el seu esperadíssim treball Marjorie i Ferran Palau amb Kevin. Aquesta edició tindrà lloc els propers 12 i 13 de juny a la zona esportiva de Sant Oleguer de Sabadell.
Així mateix, altres artistes de la programació confirmats avui són Pavvla, qui tanca gira i presentarà temes nous; Chaqueta de Chándal amb el seu atrevit debut; les guitarres de Medalla; i la revelació de l’any, Egosex. Des de la península visitaran Sabadell Los Pilotos, format per Florent Muñoz i Banín Jiménez de la mítica banda Los Planetas, la joia emergent La Trinidad; la prodigiosa Marem Ladsom, així com Apartamentos Acapulco, recollint l’herència shoegaze dels 90; i el bakalao de Monterrosa. A més, oberts a les temptacions internacionals de la temporada, Javiera Mena ens farà ballar amb el seu nou treball, tal com ho farà la cantant angolesa PONGO, exlíder de Buraka Som Sistema. I encara falten alguns grups més per anunciar.
Entre tot aquest ventall de colors musicals, el dissabte 12 actua Xiula, adreçat als més menuts de la casa. També podran gaudir de diversos tallers i zona de lactància; a banda del vermut amb els The Tyets per a tots els públics. L’Embassa’t és un festival per al teixit cultural del Vallès consolidat ja com una cita en l'escena alternativa del país. Podeu comprar els abonaments en aquest enllaç.
https://www.diaridesabadell.com/2020/01/31/quiz-manel-sabadell/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
El furor per la roba ‘vintage’ reviu l’època tèxtil daurada de Sabadell
-
Cultura i oci
Aniol Riba publica ‘Olor de diumenge’
-
Cultura i oci
Com serà la Fira Sakura Matsuri de Sabadell?
-
Cultura i oci
El futur de la moda s’escriu a Sabadell
-
Cultura i oci
La Fundació Bosch i Cardellach presenta un llibre sobre les medalles i distincions de Pau Vila
-
Cultura i oci
El quadern que posa a prova el català: de 'l'inginyer' a les alternatives al 'bro' i 'prime'