ARA A PORTADA
-
Quins centres educatius podran fer obres de millora amb el fons extraordinari aprovat pel Govern català? Marc Béjar Permanyer
-
L'exalcaldessa de Montcada, Laura Campos, rellevarà Ada Colau a la nova Flotilla cap a Gaza Albert Acín Serra
-
-
“El meu fill no està per anar a una escola ordinària, per la falta de recursos actual” Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El sabadellenc Josep Vila i Casañas, al capdavant del Cor Jove Nacional de Catalunya, guanya un premi Enderrock
- El CIESC denuncia actes vandàlics a Can Roqueta
Publicat el
06 de març de 2020 a
les 10:57
Actualitzat el
07 de març de 2020 a les
22:37
El sabadellenc Josep Vila i Casañas, director, compositor i pedagog, va ser un dels encarregats de recollir el premi Enderrock que es va emportar el Cor Jove Nacional de Catalunya per al millor disc de clàssica 2019, titulat amb el mateix nom de la formació i amb el segell de l'editorial 'Ficta Around Music'.
https://twitter.com/enderrock/status/1235686199060246530
Per altra banda, l'altra representació sabadellenca, els 31FAM, es va quedar sense cap dels dos premis Enderrock als quals optava, que es van emportar els egarencs Miki Núñez (millor artista revelació), i Lildami (millor disc de hip-hop i músiques urbanes).
https://twitter.com/enderrock/status/1235641164289789955
El grup que va sortir més ben reconegut de la gala va ser Oques Grasses, amb un triple guardó: millor disc de pop-rock 2019 per votació popular, millor artista 2019 per votació popular i millor artista de l'any. També els Manel, que seran a l'Embassa't, van ser premiats amb el premi Enderrock de la crítica 2020 al millor disc. Rosalía es va endur el guardó a millor artista en llengua no catalana.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
L’Obrera publica 'Paraules per Palestina', una antologia d’autors i il·lustradors sabadellencs
-
Cultura i oci
Els esbossos de Lluís Mas que ens obren la perspectiva
-
Cultura i oci
Oriol Mitjà: "Vaig ser molt fort, però la Covid va acabar amb un episodi de depressió molt greu"
-
Cultura i oci
Compte enrere per a l’esclat de Sant Jordi a Sabadell
-
Cultura i oci
Rubén Lardín, escriptor: "París és una ciutat on la cultura està a tot arreu, en tot moment"
-
Cultura i oci
La primavera la cultura esvera: tota la programació de teatre, música i dansa