ARA A PORTADA
-
Sabadell Un dia de servei a bord de l’helicòpter medicalitzat de Sabadell: “Cadascun és imprescindible, som equip i família” Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Esports EN DIRECTE | Ara sí, el Sabadell s'avança amb gol de Gioacchini (1-0) Sílvia Fernández Sequero
-
-
Sabadell No tot són vacances: com ha passat l'estiu la gent gran que s'ha quedat a Sabadell? Sílvia Fernández Sequero
-
El personatge Enric Amill, dues passions: practicar el submarinisme i contagiar-lo Sergi Gonzàlez Reginaldo
- L’AP-7 aixeca barreres, 52 anys després
Publicat el
25 d’agost de 2021 a
les 18:20
Actualitzat el
25 d’agost de 2021 a les
18:35
La politòloga feminista Georgina Monge (Sabadell, 1985) participarà del col·loqui Potencialitats feministes amb el reconegut filòsof Santiago Alba Rico.
El diàleg tindrà lloc el proper 4 de setembre al Centre Cultural Roca Umbert de Granollers, on la CUP portarà a terme la seva Escola d’Estiu. També hi participen l’activista LGTBIQ+ Àngel Camacho i Clara Serra (membre de Más Madrid).
Alba Rico va ser guionista durant els anys vuitanta del mític programa de televisió La Bola de Cristal. Inicialment proper a Podemos, és una veu referencial en les esquerres estatals. A Catalunya va tenir un èxit notori amb l'assaig Podemos seguir siendo de izquierdas? Panfleto en sí menor, publicat per Pol·len edicions.
Monge, per la seva banda, està especialitzada en estudis de gènere i feministes. En el vessant cultural, ha posat en marxa el conte A punt de llibre a Instagram, en el qual escriure ressenyes literàries (@apuntdellibre). També col·labora amb el DS amb crítiques literàries, comentant autores sabadellenques com Marta Orriols.
Fruit de la seva relació amb la literartura, excerceix de vegades com a introductora d'escriptores en les presentacions dels seus llibres. Fou el cas de l’escriptora basca Alaine Aguirre, qui el maig passat va presentar el seu celebrat llibre X ha muerto a la llibreria Macondo.
https://www.diaridesabadell.com/2021/04/22/regalem-feminisme-per-sant-jordi/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Carmen Abarca, guionista del 'Com si fos ahir': "Matar un personatge ens suposa un dol"
-
Cultura i oci
"L''oversize' deixarà d'estar de moda, el negre continuarà"
-
Cultura i oci
7 rodatges audiovisuals que desconeixies a Sabadell
-
Cultura i oci
Fades actuarà a les barraques de Festa Major de Sabadell
-
Cultura i oci
Els Saballuts reprenen els assajos amb el repte de recuperar els folres i fer un pas endavant
-
Cultura i oci
Dibuixar per mirar: els Urban Sketchers reivindiquen la memòria arquitectònica de Sabadell