ARA A PORTADA
Georgina Monge dialogarà amb el filòsof Santiago Alba Rico sobre feminismes
- L’AP-7 aixeca barreres, 52 anys després
Publicat el
25 d’agost de 2021 a
les 18:20
Actualitzat el
25 d’agost de 2021 a les
18:35
La politòloga feminista Georgina Monge (Sabadell, 1985) participarà del col·loqui Potencialitats feministes amb el reconegut filòsof Santiago Alba Rico.
El diàleg tindrà lloc el proper 4 de setembre al Centre Cultural Roca Umbert de Granollers, on la CUP portarà a terme la seva Escola d’Estiu. També hi participen l’activista LGTBIQ+ Àngel Camacho i Clara Serra (membre de Más Madrid).
Alba Rico va ser guionista durant els anys vuitanta del mític programa de televisió La Bola de Cristal. Inicialment proper a Podemos, és una veu referencial en les esquerres estatals. A Catalunya va tenir un èxit notori amb l'assaig Podemos seguir siendo de izquierdas? Panfleto en sí menor, publicat per Pol·len edicions.
Monge, per la seva banda, està especialitzada en estudis de gènere i feministes. En el vessant cultural, ha posat en marxa el conte A punt de llibre a Instagram, en el qual escriure ressenyes literàries (@apuntdellibre). També col·labora amb el DS amb crítiques literàries, comentant autores sabadellenques com Marta Orriols.
Fruit de la seva relació amb la literartura, excerceix de vegades com a introductora d'escriptores en les presentacions dels seus llibres. Fou el cas de l’escriptora basca Alaine Aguirre, qui el maig passat va presentar el seu celebrat llibre X ha muerto a la llibreria Macondo.
https://www.diaridesabadell.com/2021/04/22/regalem-feminisme-per-sant-jordi/
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
“Ens surt de les entranyes contestar amb mal, per això perdonar és un miracle”
-
Cultura i oci
Els quadres de Joan Coch que parlen, però no ho expliquen tot
-
Cultura i oci
L’Arteneu estrena Els Aquàrids de maig, un cicle de concerts íntims amb segell sabadellenc
-
Cultura i oci
Núria de Bofarull, la pintora que envia cartes amb obres d’art per tot el món
-
Cultura i oci
Quim Masferrer obrirà el Fresc amb ‘Bona gent’ i els Sidonie el tancaran amb 'Catalan graffiti'
-
Cultura i oci
Agnès Marquès: "Allà on sigui, l’únic que volem és estar bé nosaltres i la gent que estimem"