ARA A PORTADA
-
-
El 'par mínimo' i la cerca dels detectors anticòpia, protagonistes del primer examen de la Selectivitat a Sabadell Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
FOTOS | Docents i famílies del Vallès tallen la Gran Via en una mobilització contra el tancament de línies Redacció
-
Tota la informació de les entrades per al CE Sabadell - Zamora que decidirà l'ascens a Segona Marc Segarra Rodríguez
Més Cas Mercuri: els permisos per abocar terres a Can Xupa, sota investigació
Ricard Estrada (PSC) i Jordi Soriano (PP), investigats per falsetat documental en l'abocament de terres a la finca
- Núvols sense pluja
Publicat el
01 de febrer de 2019 a
les 16:16
Actualitzat el
01 de febrer de 2019 a les
22:49
El Cas Mercuri suma una nova peça: la 36. La jutge del macrocas judicial, Beatriz Faura, investiga ara si l'Ajuntament de Manuel Bustos va falsejar permisos per abocar terres de manera suposadament il·legal als terrenys de Can Xupa, situada a tocar de Ca n'Alzina entre els termes municipals de Sabadell i Polinyà.
La jutge investiga un suposat delicte de falsetat documental orquestrat per l'Ajuntament de Sabadell i un grup d'empresaris amb l'objectiu –de la mà de expolítics com Ricard Estrada (PSC) i Jordi Soriano (PP)– per donar una cobertura administrativa a l'abocaments de terres, provinents de diverses obres públiques, efectuats en l’esmentada finca sense cap tipus de llicència i amb l'excusa d'una millora agrària.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Diputació subvenciona amb 384.000 euros l'adequació de l'antic Museu del Gas
-
Sabadell
FOTOS | Nova fase d'obres de la ronda de Collsalarca: consulta quins carrers estan afectats
-
Sabadell
Apareixen diversos mems a les xarxes socials amb imatges del papa Lleó XIV vestit del CE Sabadell
-
Sabadell
VÍDEO | Moviment aeri a l'aeroport de Sabadell per l'arribada del papa Lleó XIV
-
Sabadell
Sabadell es fa gran: la ciutat supera els 228.000 habitants el 2026
-
Sabadell
Els serveis de la Policia Municipal de Sabadell creixen gairebé un 15% en un any