ARA A PORTADA
-
Esports Tennis de nivell internacional, a Sabadell: "Les instal·lacions són millors que en molts Challenger" Sílvia Fernández Sequero | Marc Segarra Rodríguez
-
Sabadell FOTOS | El parc d'Odessa presenta el seu nou aspecte: "És un encert" Aleix Pujadas Carreras
-
Sabadell Queixes pel nou tram d'obres de la ronda de Collsalarca: "Era un simple gir i ara hem de donar la volta al barri" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Sabadell El sindicat de la policia diu que l'adquisició de la nova furgoneta busca frenar "la Crida i el seu entorn" Jan Cañadell Puigmartí
- EUiA de Sabadell renuncia a presentar-se a les eleccions municipals
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
09 d’abril de 2019 a
les 21:18
Actualitzat el
10 d’abril de 2019 a les
13:04
El sabadellenc Joan Ignasi Sànchez no apareix com a processat per l'organització del referèndum i, per tant, de moment no se li imputa cap delicte, segons ha pogut confirmar el D.S. Així es deriva de l'auto de processament que ha emès aquest dimarts el jutjat número 13 de Barcelona, que investiga l'organització de l'1-O.
Sánchez va ser detingut el 20 de setembre del 2017 acusat de desobediència i sedició. Que no se l'hagi inclòs a l'auto de processament no vol dir que quedi exempt de càrrecs, perquè si se celebra judici se'l podria tornar a citar com a testimoni o investigat (abans imputat).
D'aquesta manera es confirma el que ja va avançar Vilaweb el mes d'octubre, la retirada de l'acusació per sedició, i s'hi afegeix la confirmació que no se l'acusa de desobediència.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
El Partit Popular reclama netejar els embornals per evitar inundacions
-
Sabadell
Veïns de Sabadell reclamen millors horaris i més activitats a les biblioteques públiques
-
Sabadell
Relleu a la Crida per Sabadell: Sandra Alcaide substituirà Aurora Murillo com a regidora del grup municipal
-
Sabadell
Les pluges endarrereixen el passeig d'Antoni Farrés
-
Sabadell
Renoven una de les principals canonades d'aigua potable de Sabadell
-
Sabadell
Acció per Sabadell presenta el seu projecte de coalició als carrers de la ciutat