La peça 28 investiga l’adjudicació del servei de neteja i de recollida de residus a Smatsa. Hi ha una llarga llista d’encausats tant per part d’Smatsa com del PSC, així com alts funcionaris de l’Ajuntament de Sabadell i persones rellevants del govern de l’exalcalde Manuel Bustos. Entre els possibles delictes als quals apunta la jutgessa figuren una llarga llista referents a l’administració pública: tràfic d’influències, prevaricació, infidelitat en la custòdia de document, violació de secrets i suborn.
Sota la lupa judicial es troben tant l’elaboració del contracte, com les contrapartides, com el suposat pagament d’un sopar de campanya del PSC amb 100.000 euros aportats per Smatsa, o la col·locació de persones properes al PSC a l’empresa i els viatges i dinats sufragats per Smatsa.ARA A PORTADA
L'alcaldessa Farrés, citada com a testimoni pel Cas Mercuri
Sabadell
L'alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, ha estat citada a declarar en qualitat de testimoni en el marc del Cas Mercuri
- La revetlla incívica: 14 contenidors i dos cotxes calcinats a Sabadell
Publicat el
21 de juny de 2019 a
les 15:33
Actualitzat el
22 de juny de 2019 a les
21:40
L'alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, ha estat citada a declarar en qualitat de testimoni en el marc del Cas Mercuri, en concret per la peça relacionada amb l'adjudicació suposadament fraudulenta del contracte d'escombraries i neteja a l'empresa Smatsa. L'alcaldessa, que acudirà als Jutjats el proper 24 de juliol, mostra la seva predisposició a col·laborar amb la justícia.
Farrés ha estat citada a declarar a petició de l'acusació popular, la plataforma Sabadell Lliure de Corrupció. En concret, l'entitat vol saber el grau de coneixement de Farrés en les suposades irregularitats i perquè figura com a beneficiària d'un dels viatges sufragats per Smatsa.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Acord per a la inserció laboral de 40 persones a l’estiu
-
Sabadell
Consells per als dies més càlids
-
Sabadell
Renfe inicia les obres de reforma del vestíbul de l'estació de Sabadell Sud
-
Sabadell
ERC defensa els nous pressupostos, però avisa el PSC: "S'han acabat les excuses"
-
Sabadell
S'enfronta a nou anys de presó per abusar sexualment d'una menor en una nau industrial de Sabadell
-
Sabadell Demanen més de 33 anys de presó per a un home acusat d'abusar d'una filla i maltractar-ne una altra a Sabadell