ARA A PORTADA
-
Diners La Cambra reivindica més inversions al Vallès en la nit del reconeixement al talent empresarial Manel Camps
-
Sabadell FOTOS | Els Premis Cambra 2026 reconeixen el talent empresarial de Sabadell i la comarca Redacció
-
Diners Fernando Campoy (Grupo Boniquet): "Fa cinc anys que estem buscant un espai perquè tenim una previsió de creixement important" Manel Camps
-
-
Diners Marina Ginestà (Marina Tèxtil): "Necessitem preservar els oficis i el coneixement industrial, però alhora hem de donar pas a les noves generacions" Manel Camps
- El temps: cel serè i algun núvol despistat
Publicat el
02 de setembre de 2019 a
les 12:48
Actualitzat el
03 de setembre de 2019 a les
09:29
El govern municipal vol un calendari per la Ronda Nord. Per aquest motiu, la setmana vinent hi haurà una reunió a Madrid amb el secretari general d'Infraestructures, Julián López, amb la qual es vol posar el projecte a l'agenda del govern. "Estem treballant perquè estigui en l'agenda d'aquesta legislatura", ha assegurat l'alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés. El govern també es reunirà amb els presidents d'Aena i Renfe per parlar sobre l'aeroport i sobre infraestructures ferroviàries.
Farrés vol un "compromís en l'àmbit tècnic" per començar a tenir una agenda per la Ronda Nord, una infraestructura que el PSC va prometre en el seu programa electoral. L'alcaldessa és conscient que aquesta infraestructura no és competència de l'Ajuntament i vol arrencar un compromís del govern espanyol, tot i que qualsevol decisió també estarà sotmesa a sí hi ha eleccions generals o no.
L'altra infraestructura "estratègica" pel govern és l'aeroport. La seva proposta és ampliar l'oferta formativa d'aquest i convertir-lo en "un clúster de formació aeronàutica" i ampliar l'oferta actual - escola de pilots i hostesses- a d'altres àmbits com l'enginyeria o la mecànica. En aquest sentit, l'alcaldessa considera que també s'ha de parlar dels accesos a l'aeroport, un projecte que va lligat a les obres del Portal Sud de la Ciutat.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
"Cada rètol guarda un tros de nosaltres": les històries d'una vida a Sabadell
-
Sabadell
Sabadell vol una infància sense barreres amb el Som Capaços 2026
-
Sabadell
El sabadellenc Joan Mena anirà a la llista del Front Ampli per Barcelona
-
Sabadell
El comerç celebra el futur pàrquing del passeig, previst per al 2029: "Fa molta falta al Centre"
-
Sabadell
El pàrquing del Passeig s’adjudicarà a principis de 2027, després d’una dècada de retards
-
Sabadell
“Les meves filles van entrar amb barracons i han sortit amb barracons”: més de 15 anys de lluita per un institut definitiu