ARA A PORTADA
-
Diari de Sabadell Didier Queloz, premi Nobel de Física: "La recerca científica no és una cosa que es pugui fer en dos anys" Manel Camps
-
-
Esports Quan l'edat no és un impediment per continuar competint al màxim: "La passió és el que em dona energia per continuar" Marc Segarra Rodríguez
-
Diners El nou Esclat de la rambla d'Ibèria: 18 milions d'euros d'inversió i vuitanta llocs de treball Manel Camps
-
El cap de l'Estat Major apunta que van acordar amb Salut el canvi de format de l'hospital de campanya
Sabadell
- Protecció Civil recomana ara portar una mascareta o similars per sortir a comprar
Publicat el
02 d’abril de 2020 a
les 14:52
Actualitzat el
03 d’abril de 2020 a les
00:44
El cap de l'Estat Major de la Defensa, el general Miguel Ángel Villaroya, ha assegurat que el desmuntatge de les tendes militars de la Pista Coberta d'Atletisme es va fer després de convenir amb la Generalitat que no eren la millor infraestructura per a l'Hospital Temporal Vallès Salut. Així ho ha apuntat en la roda de premsa que ha ofert el govern espanyol aquest dijous al migdia des de La Moncloa.
Villaroya ha assegurat que es van desplaçar dimarts a Sabadell després d'un requeriment per muntar l'hospital de campanya a la Pista Coberta d'Atletisme. "Inicialment s'havia de fer en tendes modulars, però es va veure que no eren les adequades perquè es tractava de l'interior d'un poliesportiu, i en coordinació amb la Generalitat es va decidir desmuntar-les i muntar el mateix sistema que hi ha a IFEMA o a Fira Barcelona, basat en panells muntables i desmuntables", ha expressat.
https://twitter.com/europapress_tv/status/1245685223947452416
En aquest sentit, ha afegit que els militars segueixen a Sabadell ajudant en el muntatge de la infraestructura, que ha de donar cabuda a uns 240 llits per acollir pacients derivats del Parc Taulí.
Muntatge sense el material definitiu
A través de Twitter, l'alcaldessa, Marta Farrés, ha apuntat, però, que d'entrada la Generalitat no disposava del material per fer l'hospital, motiu pel qual es va decidir conjuntament muntar les tendes de l'exèrcit. "Dimarts al vespre la Generalitat va sorprendre'ns dient que no volia aquest sistema", assenyala Farrés. "Dimecres al matí estava tot desmuntat i ni nosaltres, ni SEM, ni el Parc Taulí, ni l'exèrcit sabíem com havíem de procedir", afegeix.
Quan es va saber que no es disposava del material, va ser quan es va moure fitxa, relata Farrés: "No va ser fins després de fer pública aquesta situació que el material que dilluns la Generalitat va dir no tenir, va aparèixer, i avui ja estan tornant a muntar amb normalitat i de manera coordinada", assegura. "Jo, encantada i agraïda que tot hagi acabat així", conclou.
https://www.diaridesabadell.com/2020/03/03/informacio-diari-sabadell-telegram/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Ricardo Arroyo: locutar des de Can Deu per amor a l’art i a la ràdio
-
Sabadell
Manteniment, un nou túnel i intercanviadors: les demandes del Vallès per resoldre la crisi a Rodalies
-
Sabadell
Un espai que no acaba de trobar el seu encaix a la Gran Via
-
Sabadell
Sabadell mira al cel amb el Congrés Estatal d’Astronomia
-
Sabadell
FOTOS | Batalla de pastissos de formatge a Fira Sabadell
-
Sabadell
Per què apareix un estrany 'Plat I3PT' a la carta de 26 restaurants de Sabadell?