"No implica renunciar a fer política a Sabadell", ha destacat Fernàndez, en una roda de premsa aquest matí als Jardins de la Fundació 1859 Caixa Sabadell. Abans de fer pública la decisió, l'ha comunicat a l'alcaldessa, Marta Farrés, i la renúncia es farà efectiva formalment després del ple del 24 de juliol, que serà el seu últim.
Juli Fernàndez ha afegit que la crisi del coronavirus ha accentuat la necessitat de dedicar tot el seu temps al càrrec de la delegació del Govern, un càrrec pel qual va ser nomenat ara fa dos anys. Des d'aleshores, sent tinent d'alcalde de la ciutat, ja va renunciar al sou de regidor. El substitut de Juli Fernàndez serà el número 9 de la llista republicana a les eleccions municipals, Pere Farrés, psicopedagog, formador i tècnic d'inserció de joves amb discapacitat. La número 8, Isabel Casals, ha renunciat a la plaça per motius personals. Fernàndez ha destacat que al capdavant de la secció local d'ERC ha obtingut "els millors i els pitjors resultats" del partit a Sabadell, en referència a les eleccions del 2011, quedant fora de l'Ajuntament, i el 2019, aconseguint 7 regidors com mai abans havia assolit la formació i convertint-se en el principal grup de l'oposició sabadellenca.ARA A PORTADA
-
Les veus de la inesperada notícia que ningú vol rebre: "És important dir 'ha mort'" Jan Cañadell Puigmartí
-
El batxillerat de Sabadell que "encara és una mica desconegut", però que permet "més flexibilitat i acompanyament" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Adeu a quatre dècades de peix a la mítica Xoni: "Hem fet de psicòlegs per a molts clients" Marc Béjar Permanyer
-
-
La Crida demana la dimissió del càrrec públic a Montserrat Capdevila, investigada en el cas Mercuri Redacció
Juli Fernàndez (ERC) renuncia a l'acta de regidor a l'Ajuntament de Sabadell
- La Cambra de la Propietat Urbana de Sabadell es posiciona en contra de la llei per regular el preu del lloguer
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
16 de juliol de 2020 a
les 10:49
Actualitzat el
17 de juliol de 2020 a les
00:48
L'exalcalde i regidor d'ERC, Juli Fernàndez, ha anunciat aquest dijous al matí que renuncia a l'acta de regidor a l'Ajuntament de Sabadell. Pren la decisió per centrar-se únicament en el càrrec de delegat del Govern a Barcelona.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La botiga Vidal Papers ja té data de tancament
-
Sabadell
Nous usuaris a les estacions de Rodalies de Sabadell atrets per la gratuïtat: “Em va molt bé”
-
Sabadell
Les obres del carrer de Sant Antoni provoquen queixes dels comerciants
-
Sabadell
Viatjar en Rodalies continuarà sent gratuït
-
Sabadell
Incendi a Sabadell amb set contenidors cremats i un semàfor mig fos
-
Sabadell
Diverses afectacions de mobilitat a Sabadell per la reparació del paviment i la senyalització