Juli Fernàndez, candidat; Glòria Llobet, regidora d'ERC i Rafa Homet, portaveu d'ERC Castellar / CEDIDA[/caption]
El Departament de Salut, a mans d'ERC, va anunciar el desembre passat una inversió de 40 milions d'euros pel Taulí. La meitat es destinaran al un nou edifici polivalent que ha d'estar a punt la propera tardor. El nou edifici tindrà tres plantes entre el Taulí nou i Santa Fe. Mentre duri la pandèmia servirà per millorar l'atenció Covid, amb 105 nous llits, 70 dels quals de curta estada d'Urgències i 35 per crítics, semicrítics i hospitalització convencional. Superada pandèmia, tindrà altres usos de l'hospital i se centrarà en l'atenció de crítics, semicrítics i convencionals a part de ser una extensió més de l'àrea d'Urgències.
D'altra banda, l'hospital Ernest Lluch (nom per definir oficialment) estarà gestionat pel Taulí. Donarà servei a 176.383 habitants de cinc municipis: Cerdanyola, Montcada, Ripollet, Badia i Barberà. Es tracta d'una llarga reivindicació vallesana per apropar l'assistència hospitalària als veïns de la comarca en el que es reclama com a hospital Ernest Lluch per descongestionar l'Hospital de Sabadell, que seguirà sent el de referència per aquestes localitats.
Tanmateix, Juli Fernàndez ha assegurat que ERC ha revertit les retallades en Salut des del 2015 amb els consellers Toni Comín i Alba Vergés al capdavant, passant de 9.459 milions d'euros de pressupost aleshores a 13.384 milions d'euros el 2020. El republicà ha recordat que l'any passat la conselleria també va aprovar destinar 2,6 milions d'euros a reforçar els CAPs de Sabadell, amb 92 noves incorporacions.
https://www.diaridesabadell.com/2020/12/17/salut-invertira-40-milions-deuros-addicionals-al-tauli/
ARA A PORTADA
-
-
Josep Rull: "Que content estaria l'avi que el Sabadell torni a ser a Segona Divisió" Marc Segarra Rodríguez
-
Farrés condemna "amb rotunditat" el moment "desafortunat i profundament ofensiu" protagonitzat per Fuoli Redacció
-
-
Sant Joan encén Sabadell amb 20 revetlles i quatre fogueres a diferents barris de Sabadell Marta Ordóñez
ERC defensa que "la salut i la vida són prioritats absolutes"
- La Covid, a la baixa
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
01 de febrer de 2021 a
les 18:08
Actualitzat el
01 de febrer de 2021 a les
22:21
L'ampliació del Taulí, la construcció de l'hopsital Ernest Lluch i les retallades, revertides des del 2015. Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) es presenta a les eleccions del 14 de febrer posant per davant que "la salut i la vida són prioritats absolutes", i ho justifiquen amb aquests tres aspectes, tal com ha posat en valor el candidat republicà sabadellenc Juli Fernàndez en una roda de premsa aquest dilluns a l'esplanada del centre sanitari sabadellenc.
[caption id="attachment_169844" align="aligncenter" width="768"]
Juli Fernàndez, candidat; Glòria Llobet, regidora d'ERC i Rafa Homet, portaveu d'ERC Castellar / CEDIDA[/caption]
El Departament de Salut, a mans d'ERC, va anunciar el desembre passat una inversió de 40 milions d'euros pel Taulí. La meitat es destinaran al un nou edifici polivalent que ha d'estar a punt la propera tardor. El nou edifici tindrà tres plantes entre el Taulí nou i Santa Fe. Mentre duri la pandèmia servirà per millorar l'atenció Covid, amb 105 nous llits, 70 dels quals de curta estada d'Urgències i 35 per crítics, semicrítics i hospitalització convencional. Superada pandèmia, tindrà altres usos de l'hospital i se centrarà en l'atenció de crítics, semicrítics i convencionals a part de ser una extensió més de l'àrea d'Urgències.
D'altra banda, l'hospital Ernest Lluch (nom per definir oficialment) estarà gestionat pel Taulí. Donarà servei a 176.383 habitants de cinc municipis: Cerdanyola, Montcada, Ripollet, Badia i Barberà. Es tracta d'una llarga reivindicació vallesana per apropar l'assistència hospitalària als veïns de la comarca en el que es reclama com a hospital Ernest Lluch per descongestionar l'Hospital de Sabadell, que seguirà sent el de referència per aquestes localitats.
Tanmateix, Juli Fernàndez ha assegurat que ERC ha revertit les retallades en Salut des del 2015 amb els consellers Toni Comín i Alba Vergés al capdavant, passant de 9.459 milions d'euros de pressupost aleshores a 13.384 milions d'euros el 2020. El republicà ha recordat que l'any passat la conselleria també va aprovar destinar 2,6 milions d'euros a reforçar els CAPs de Sabadell, amb 92 noves incorporacions.
https://www.diaridesabadell.com/2020/12/17/salut-invertira-40-milions-deuros-addicionals-al-tauli/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Juli Fernàndez, candidat; Glòria Llobet, regidora d'ERC i Rafa Homet, portaveu d'ERC Castellar / CEDIDA[/caption]
El Departament de Salut, a mans d'ERC, va anunciar el desembre passat una inversió de 40 milions d'euros pel Taulí. La meitat es destinaran al un nou edifici polivalent que ha d'estar a punt la propera tardor. El nou edifici tindrà tres plantes entre el Taulí nou i Santa Fe. Mentre duri la pandèmia servirà per millorar l'atenció Covid, amb 105 nous llits, 70 dels quals de curta estada d'Urgències i 35 per crítics, semicrítics i hospitalització convencional. Superada pandèmia, tindrà altres usos de l'hospital i se centrarà en l'atenció de crítics, semicrítics i convencionals a part de ser una extensió més de l'àrea d'Urgències.
D'altra banda, l'hospital Ernest Lluch (nom per definir oficialment) estarà gestionat pel Taulí. Donarà servei a 176.383 habitants de cinc municipis: Cerdanyola, Montcada, Ripollet, Badia i Barberà. Es tracta d'una llarga reivindicació vallesana per apropar l'assistència hospitalària als veïns de la comarca en el que es reclama com a hospital Ernest Lluch per descongestionar l'Hospital de Sabadell, que seguirà sent el de referència per aquestes localitats.
Tanmateix, Juli Fernàndez ha assegurat que ERC ha revertit les retallades en Salut des del 2015 amb els consellers Toni Comín i Alba Vergés al capdavant, passant de 9.459 milions d'euros de pressupost aleshores a 13.384 milions d'euros el 2020. El republicà ha recordat que l'any passat la conselleria també va aprovar destinar 2,6 milions d'euros a reforçar els CAPs de Sabadell, amb 92 noves incorporacions.
https://www.diaridesabadell.com/2020/12/17/salut-invertira-40-milions-deuros-addicionals-al-tauli/
Notícies recomenades
-
Sabadell
El Torrent del Capellà ret homenatge a qui va aixecar el barri del no-res: "Hi ha gent que vivia en coves"
-
Sabadell
Sabadell ja coneix el calendari laboral del 2027: consulta els dies festius
-
Sabadell
La FAVS denuncia Diego Fuoli davant del jutjat de guàrdia de Sabadell per un presumpte delicte d’odi
-
Sabadell
VÍDEO | La 'fàbrica de gelats' més petita del món està a Sabadell
-
Sabadell
La vergonya a Sant Roc que presagiava la condemna al discurs de Diego Fuoli
-
Sabadell
Jutgen un home acusat d'abusar sexualment d'una menor a Sabadell